analytics

vrijdag 3 februari 2023

doctoraat behaald

Dag bloggers,

Als weekafsluiter krijgen jullie de laatste kaart die ik maakte in december. Op een paar winterkaarten na die ik nog maakte en nog even bewaar voor de donderdagen, sluit ik hiermee het jaar 2022 helemaal af. Maar geen nood, januari was een creatieve maand en er staan alweer een aantal kaarten in de wachtrij. 

Vandaag dus de laatste decemberkaart. Deze maakte ik voor vriendin Sonja. Een neef van haar heeft zijn doctoraat behaald en dat verdiende wel een kaart. En omdat ze dan mannelijk mocht zijn, koos ik voor feestelijk donker blauw met een glans op in combinatie met blinkend goud. De snijmal zat ook al even te wachten dus vond ik het fijn dat deze eindelijk gebruikt kon worden. Binnenin de kaart een tweede snijmal die dient als omslagje waar geld in kan. 



Vandaag wordt het een leuke dag... Na een week ziek zijn, komen straks vriendinnen Martina en Sandrine. We houden een kletseldate zoals GerJanne en Nelleke dat zo fijn kunnen benoemen. Wij noemen het een dagje sjawelen en we zien wel of er ook wat creatiefs gedaan wordt... Ik heb genoeg projectjes liggen waar ik al pratend mee verder kan. Alhoewel praten... Mijn keel is nog niet helemaal wat ze zijn moet... Ik hou het maar beter stil en luister wel wat de anderen te zeggen hebben... Weet niet of dat zal lukken... 

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi persoonlijk kaartje wat een leuke stans is dat
gezellige middag met je vriendinnen
groetjes ellen

GerJanne zei

Dat is ook een leuk woord: sjawelen. Nooit eerder gehoord! Was het gezellig? En kon je je mond een beetje houden?😂
Je kaart is geweldig. Wat een mooie stans is dat! EN helemala leuk dat er iets bij zit waar je geld in kunt stoppen. Altijd leuker geven dan in een saaie enveloppe.