analytics

vrijdag 19 augustus 2016

Papa, mijn ster...

Dag bloggers,

Ik ga jullie wat vertellen...
Onlangs kreeg ik via fb de vraag om twee body's te maken. De schoonzus van een kennis was net zwanger en wou haar man verrassen met twee leuke body's voor de baby. Ze stuurde een foto door van een voorbeeld en ik mocht iets soortgelijks maken...

Bij baby's denk ik aan felle kleurtjes, dus dit werd het...
Ik had één probleempje. Bij het drukken van de oranje ster, pakte de inkt niet goed en ik heb ze wel 3 keer moeten stempelen, bij de 3de keer is ze iets verschoven. Omdat deze maat niet meer binnen was in de winkel, heb ik gezegd dat ik een andere zou zoeken en hem terug zou stempelen. Maar dat ze deze al moest meenemen en tonen. De reactie was: "Dat gaat mijn schoonzus waarschijnlijk niet eens merken..."

De body's werden opgehaald op een ochtend en na de middag kreeg ik via fb een bericht van de schoonzus... Dat ze heel ontevreden was over het resultaat en dat je zag dat het maar rap-rap ineen geflanst was en heel erg onprofessioneel leek...
Dat ze maar de helft waard waren van de afgesproken prijs of dat ze ze anders niet moest. Ik twijfelde geen moment en heb gezegd dat zij ze maar terug moest geven... Ontevreden klanten willen we absoluut niet...

Ik heb even getwijfeld of ik het jullie wel zou vertellen, maar ik heb het er uiteindelijk niet moeilijk mee... Ik heb in elk geval al veel leuke reacties gehad en het heeft me geïnspireerd om er nog meer mee te doen...

En nu ben ik toch wel heel erg benieuwd naar jullie reacties...

Body's: Hema
Letters: Hema en Artemio
Sterren: AZZA
Pijlen: geleend van Inge, weet het merk niet









6 opmerkingen:

Marijke zei

Ik vind ze prachtig en je kan het niet eens zien dat het niet helemaal goed is!! Gewoon lekker door gaan! Groetjes Marijke.

Sarah zei

Lieve Nancy, wat een verhaal.
Ik vind je bodys kei leuk en zeker die met die ster. Gewoon doorgaan en je klant was gewoon moeilijk. Ik stempelde vorig jaar met mijn jongens elk een t shirt, die ze super veel dragen. Deze zijn ook niet perfect, maar vrolijk en leuk en wie het apprecieert vind het mooi en orgineel.
Jouw ster valt super mee! Met welke inkt stempel je? Xx

GerJanne zei

En je zegt nu dat dit de rompertjes zijn die ze terug gaf? Snap ik niet. Een heel precieze dame denk ik. Ik vind ze heel gaaf en ik denk dat je er goed an doet er meer te maken!
GerJanne

Rosina zei

och Nancy er zijn altijd van die pietluttige mensen ...die voor een een beetje geld op de eerste rang willen zitten....moeten ze lekker naar een babywinkel gaan ...dan zijn ze het driedubbele kwijt en helemaal niet mooier...Ik vind ze geweldig leuk ...en lekker doorgssn al ze er weer om vragen...

groetjes Rosina

Diny zei

Waar gaat dit over!!! Ik vind het gewoonweg heel erg mooi Nancy!
Trek het je niet aan....wij vinden het met z'n allen WEL mooi!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Nancy Soetaert zei

Ik had je berichtje op de bus gelezen, minifoto dus, zag het probleem niet echt. Nu even groot op de laptop, zie het nog niet. Dus of ik moet een sterkere bril, of jouw bijna klant was absoluut geen aangenaam mens! Ik vind ze superleuk!
Kan me voorstellen dat héél veel mensen die wel super vinden!
't Is allemaal handwerk toch!!!
fijne dag en geniet van je laatste vakantieweek. Als het weer wordt zoals beloofd wordt het een tropische week!
nancy