analytics

vrijdag 5 augustus 2016

Jasmine en Alice

Dag bloggers,

Om de week af te sluiten, ééntje waar ik heel tevreden over ben...
Het is altijd een hele uitdaging om geboortekaartjes na te maken en de laatste tijd heb ik er best veel in mijn handen gekregen om dat te doen...
Collega nummer drie is papa geworden en deze keer van een tweeling... Deze was best spannend omdat ik me niets kon indenken dat ik in huis had om deze kaart na te maken... Ook Inge en Martina konden me niet verder helpen... Maar dan is er steeds het internet om te gaan zoeken... En daar vond ik een kleurplaat die perfect in het plaatje paste...

Kijk, beoordeel en hopelijk genieten jullie er ook van. Papa en mama waren alvast 'in de wolken'....
Klein detail: de papa vertelde me gisteren nog dat Jasmine een echt papa-kindje is en dat Alice een mama-kindje... zalig toch?

Afbeelding: internet
ingekleurd met copics
Letters en wolken: Memory Box
&: Paper Smooches





8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Echt een hele toffe kaart in de lijn van het originele kaartje! tuurlijk zijn ze in de wolken!
knap gedaan!
Fijne dag
Nancy

martina's kaartjes zei

haha, ook hier geldt : maak van de originele kaart nog een leukere uitvoering ! helemaal geslaagd hoor !
grtjs,martina
x

Kaartenkraam zei

Ik weet niet of ik het mag zeggen maar ik vind jouw versie vele malen mooier en leuker dan het origineel! Erg leuk!

groetjes van Ank

Sarah zei

Dat deed je super tof! Geslaagd!

Diny zei

Ach.....wat een schattig kaartje Nancy!
Groetjes Diny

Enny zei

Wat een super-schattige kaart Nancy, prachtig gedaan !!!! Groetjes, Enny

Ellen zei

Even tijd voor een vakantieblogrondje. Lekker op het terras van 'ons' huis met uitzicht op de Montagne Noir, genietend van de lichtjes in de verte en een verkoelend briesje. Geweldig zoals jij ook dit geboortekaartje weer hebt nagemaakt! Dan is internet toch wel heel erg handig ;) Bonsoir!

Monique zei

Knap gedaan!