analytics

dinsdag 30 augustus 2016

Inge 40

Dag bloggers,

De spits is er af, gisteren eerste werkdag en eerlijk... het verkeer viel nog mee... Dat gaat donderdag wel anders zijn vermoed ik, als op 1 september de schooldeuren weer open gaan...

Vandaag ik jullie het verjaardagskaartje dat ik maakte voor Inge, een vriendin van ons. Zij werd 40 en we mochten naar haar feestje... Omdat zij en haar man een trouwe bezoeker zijn van ons theater, deed ik haar een abonnement kado... Zo kan ze naar onze volgende producties komen kijken...
Ik kleedde het in met een nieuwe snijmal die ik een poos geleden van Inge (van in 't Woefke) kado kreeg... zo maak je met het éne kado, het andere... leuk toch?
De flits weerkaatst wel een beetje op het zwarte papier...

Papier: Bazzil
Snijmal theaterdoek: Taylored Expressions
Snijmal flapjes binnenkant: Impression Obsession
Snijmal en stempel strip: Avery Elle
Cijfers en letters: Memory box


 


9 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk!

Nancy Soetaert zei

Tof gemaakt!
Fijne dag
Nancy

Ellen zei

Kun je deze kaart nou een soort van openritsen? Wat bijzonder! Gaaf cadeau, een abonnement op het theater. De kaart met schouwburggordijnen past daar geweldig bij. Succes deze tweede werkdag!

chantal zei

super tof idee. kaart en cadeau in Stijl.
Liefs chantal

annie zei

Mooi gedaan! Je bent weer druk bezig geweest de laatste tijd, ik heb mooie dingen zien voorbijkomen op je blog!
Groetjes, Annie

Diny zei

Wat een gaaf cadeau in een gave kaart Nancy....mooi!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Nancy...prachtig in deze zwart-rode combinatie...en zeker met die leuke de cadauebon erin zal het erg gewaardeerd worden...

groetjes Rosina...

Enny zei

Weer een prachtige kaart, en passend voor de jarige ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Ah wat een ontzettend leuke en mooi cadeaukaartjes heb je gegeven en genaakt.
Heel gaaf!
GerJanne