analytics

maandag 15 augustus 2016

Een kaart en een taart 113 - vriendinnen!!

Dag bloggers,

Vandaag is het in België een feestdag! Het is ook Moederdag maar niet overal. Het wordt vandaag vooral in het Antwerpse gevierd...
En mijn verlof mag dan wel bezig zijn, maar ik ben toch alweer onmenselijk vroeg wakker, heb de zoveelste slapeloze nacht achter de rug...

Straks ga ik mosselen kuisen, we zitten vanavond met 20 aan tafel! Alle kinderen en bomma's en bompa's komen eten... We houden onze jaarlijkse mosseldag... Klein detail... We doen dit steeds met Moederdag maar mijn 2 schoonmoeders lusten geen mosselen... Mijn moeder en de bompa's wel, die zijn blij... Voor die 2 bomma's maken we dan wel iets anders...

Dus ga ik maar snel enkele moederdagkaarten maken want daar heb ik de afgelopen dagen nog niet veel fut voor gehad...

Maar eerst krijgen jullie van mij een leuke taart kado. Een dikke week geleden had ik afgesproken met drie leuke vriendinnen... Ik wou voor een leuk dessert zorgen en vroeg Elise om een lekkere chocoladetaart te maken met een print...
Ik maakte er dan bijpassende kadoosjes bij om uit te delen...

Bij deze: aan alle mama's vandaag, of je het nu viert of niet, een hele fijne moederdag!!

Papier: Bazzil
Snijmal doosje: Avery Elle
Afbeelding: Impression Obsession, de stempel zelf is in bestelling, deze heb ik even van internet gehaald...
Lintje uit voorraad








Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal té gek, ziet er leuk en smakelijk uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

hmmmmmmmmm, ziet er schitterend uit nietwaar ! superzzzz en lekkkkkkerrrrr =)
tof tof tof
veel succes met uw gemossel !
liefs, martina
x

!neke zei

Helemaal top !!!!!!!

Sarah zei

Heel grappig! Veel plezier vandaag met de mosselen!

Ellen zei

De taart is prachtig, de doosjes ook! Gaaf idee om van moederdag mosseldag te maken. Heerlijk wat mij beteft :) Al vraag ik me wel af hoe jij aan twee schoonmoeders komt... alhoewel, gaat me eigenlijk niets aan ;)