analytics

maandag 29 augustus 2016

Een kaart en een taart 115 - K3 voor Marie

Dag bloggers,

Maandag alweer en meteen ook mijn eerste werkdag na twee weekjes verlof... Niet zo fijn om terug aan het werk te gaan, nog zo veel plannen, nog zo veel ideeën en te weinig tijd om alles te verwezenlijken... zonde toch...

Maar niks aan te doen, ik had al een weekje in juli genomen toen onze Columbiaanse gasten kwamen, dus heb ik nu een weekje verlof minder dan andere jaren... Maar ik had die éne week voor geen geld willen missen hoor! Dus niet geklaagd...

Vandaag maandag en naar goede gewoonte begin ik de week met een taart met bijhorende kaart...
Marie werd 2 en zoals alle kleine meisjes is zij fan van K3! Voor haar deze taart met alweer een kaart er bij...





Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site

Dank voor de fijne reacties op mijn Linn-kaartje van vrijdag. Fijn om te lezen... Ik ga vanaf nu terug elke middag mijn blogrondje doen, dus zij die zich verwaarloosd voelden tijdens mijn vakantie, ik kom er terug aan hoor!!

7 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

wat is dit weer een schitterende combi taart/kaart!
succes met je eerste werkdag weer...
groetjes
Nancy

!neke zei

Super gaaf !!!!!!
Succes met het werk !!!!

groeten Ineke

Mariken zei

Wat gaaf is ditNancy, flitsende kleuren! Succes met je eerste werkdag!

martina's kaartjes zei

wauw, marie zal wel zuperzzzblij geweest zijn ! ziet er weer allemaal erg knap uit
grtjs,martina
x

Ellen zei

Zo, je eerste lange werk-/baaldag zit erop! Meestal is het weer zo snel gewoon als je eenmaal aan het werk bent. Nog maar drie dagen en het is weekend ;) De taart en kaart zijn weer superleuk! Wat een vrolijke kleuren allemaal. Echt feestelijk.

Diny zei

Een echte feesttaart/kaart Nancy!
Groetjes en een fijne werkvierdaagse!
Diny

Enny zei

Amai, dat is weer supertof gedaan, en zo kleurig, fantastisch ! Groetjes, Enny