analytics

vrijdag 12 augustus 2016

Deugenietjes

Dag bloggers,

Tadaaaa.... Vandaag begint mijn verlof... En of ik er naar uitgekeken heb... Eigenlijk begint het pas maandag maar omdat ik op vrijdag niet werk, heb ik er nog een lang weekend bij... Jippie!! Ik begin met een creatief dagje (ben toch alleen thuis) en straks een babybezoekje...

Gisteren kregen jullie al een sneak-peak, vandaag de volledige versie. Hier mijn moederdag-projectje...
Voor het DT van 'in 't Woefke' maakte ik deze keer kadoosjes voor moederdag. Met een nieuwe serie stempels van Pink&Main die nog niet zo lang binnen zijn.
Ik kleurde ze zowel in met Zig Clean Colors, als met Copics...

Wou deze doosjes maken met bijhorende kaartjes, maar door tijdsgebrek is dat er niet van gekomen...

Papier: Bazzil in fluo-kleurtjes (die Inge speciaal voor mij bestelde)
Stempels: Pink & Main
ingekleud met Zig Colors
Hartjes: Marianne Design
Letters: Die Namics
Lintjes uit voorraad





6 opmerkingen:

Anoniem zei

Schattig die kopjes, leuke cadeautjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

jaja, de deugenieterij spat er af ! =)
leuk en vooral erg kleurrijk
grtjs,martina
x

Diny zei

Wat leuk Nancy!
Groetjes en een fijne vakantie,
Diny

GerJanne zei

Ah Nancy, heerlijk verlof, begonnen op donderdagavond! Ga er met volle teugen van genieten! En je begint goed met zo'n lekker dagje voor jezelf.
Je deugenietjes zijn top! Zo vrolijk. Het hartje is een mooi detail!
Groetjes,
GerJanne

!neke zei

Super leuk !!!!!!
Echte deugnietjes !!!!!

groeten Ineke

Ellen zei

Wat een vrolijke doosjes zijn dit! Geniet van je vakantie, heerlijk :)