analytics

vrijdag 26 augustus 2016

Linn

Dag bloggers,

Dank voor de leuke reacties die jullie achter laten... Zag gisteren dat mijn tekst maar kort was, maar met dit weer kan je beter niet te veel energie verspillen en dat had ik nogal letterlijk gedaan... haha!!
Ben aan mijn laatste verlofdag toe en heb de laatste dagen nogal wat in mijn ateljee doorgebracht en daar kan ik het wel lekker fris houden...
's morgens vroeg alle deuren open en lekker de koelte binnen laten. Als 't dan warmer wordt, de schuifeuren terug dicht en de ventillator aan... Lukt vrij aardig...

Vandaag krijgen jullie een geboortekaartje te zien. Ik maakte het een tijd geleden en heb het pas vorige maand aan de jonge ouders bezorgd. Het was voor een nicht van mijn man die ik eigenlijk niet ken. Maar ze sturen dan wel geboortekaartjes...
Eigenlijk is de mama van de baby een zus van Hilde van de trouwkaart van gisteren. We hebben het geboortekaartje dan ook mee naar de huwelijksreceptie genomen.

Papier: Bazzil
Snijmallen bambi en paddestoelen: Marianne Design
Snijmal appel: Memory Box
Bloemen: X-cut en ponsen EK
Blaadjes weet ik niet meer...


Hieronder met het originele geboortekaartje... 




12 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een vrolijkerd!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Margo zei

Oh wat schattig Nancy !!!!
Zo'n lief kaartje !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

leuk en lief kaartje
grtjs,martina
x

Enny zei

Een super-schattig kaartje Nancy, en het past prima bij het origineel ! Ja, ja, geen al te grote inspanningen met dit weer hé ! :))) Groetjes, Enny

Diny zei

Wat een leuk kaartje Nancy....mag ik zeggen dat ik die van jou eigenlijk mooier vind!
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Erg leuk en weer ben je er in geslaagd om bijpassende felicitatiekaart te maken die ik ook weer mooier vind dan het originele kaartje!

groetjes van Ank

Larissa zei

Ach wat een schatje. Zo leuk hoe je het laat lijken op het origineel.

Groetjes Larissa

GerJanne zei

Dat heb je ontzettend leuk bedacht. Een heel lief kaartje met appel en hertje. En de bloemetjes zijn tof.
GerJanne

Ellen zei

Zo leuk weer! Dat hertje, enig! En de bloemetjes en appel van het originele kaartje heb je prachtig verwerkt.

Sarah zei

Hij is geweldig mooi! Zo tof!!!

Kim's CreaLife zei

Wat een lief hertje in de herfst.
Mooi!

Groetjes Kim

Mieke zei

Haha, fantastisch!!! :-D
Wat een toeval ;-)