analytics

woensdag 31 augustus 2016

Kleurenkaartenteam - schakel 8 - kobaltblauw en fuccia

Dag bloggers,

Meteen met de allerlaatste dag van de 'grote vakantie' in BelgiĆ« (voor al wie dan een lange vakantie mocht hebben) is het alweer de laatste woensdag van de maand en dus ook weer de dag dat wij het kleurenteam op gang trekken... 

Gebeurt het jullie ook al eens dat je geen inspiratie hebt met de opgelegde kleuren? Deze keer heb ik er toch eens goed over moeten nadenken...

Mijn doos met 'nieuw en nog steeds niet gebruikt' er bijgenomen... De combinatie met deze snijmal, samen met de inspiratiefoto en het feit dat Martina de laatste maanden nogal 'vis-gezind' is en nogmaals heeft opgeroepen om te proberen om 'enkel' de twee opgelegde kleuren te gebruiken, leidde mij tot deze kaart. Ik hoop dat het resultaat jullie kan bekoren...

Papier: Bazzil
Snijmal achtergrond en border: Memory Box
Snijmal vis en bubbels: Amy design
Snijmal tekst: Impression Obsession


Het is altijd fijn als je ook eens een kijkje gaat nemen bij de andere deelnemers en ook bij hen een berichtje achter laat, wat toch de bedoeling is van dit kleurenteam.... Hieronder de lijst met de deelnemers:


23 opmerkingen:

Margreet zei

Ik vond de opdracht ook best wel pittig, Nancy! Maar jij bent helemaal geslaagd: wat een prachtige kaart met dat lieve visje. Die snijmal ziet eruit als allemaal luchtbellen....geweldig leuk!
xxx Margreet

Sarah zei

Ik vind het super geslaagd! En ik ben blij dat het een beetje een uitdaging voor je was en je zo in je ' doos ' moest snuffelen. Xxx

Sarah zei

Ik ben benieuwd wat jij bij fuchsia gaat kiezen.... laat maar los volgende week!

Marfien zei

Je nieuwe mal past prima bij de kleuren :-) tof kaartje Nancy

Veerle zei

Ik had ook problemen met deze combo Nancy en ook totaal geen inspiratie. Maar jouw visje is wel heel leuk geworden. Groetjes Veerle

martina's kaartjes zei

hahaha, vis vis vis... waar vis ? hahaha ! vanaf september wordt het bijtje, bijtje, bijtje =)
ach als we maar kunnen lachen en er plezier in blijven hebben zekers ? =) In ieder geval, een leuke kaart met een mooie, stijlvolle vis.. (ook bij mij nog in de 'nog te gebruiken', klinkt beter als 'nog niet gebruikt', nietwaar ?
bedankt voor je deelname (alweer), ik wens je nog een hele fijne dag toe,
grtjs,martina
x

Diny zei

ook jij hebt er weer een leuke draai aan gegeven Nancy....succes met de vervolg kleur!
Groetjes Diny

!neke zei

Heel leuk met die vis , die mal met bubbels past er super goed bij !

Mariken zei

Goed na moeten denken over de kleuren, en ontzettend leuk geworden!! Toffe visjes en bubbels! Succes met de start!!

marijke zei

Ik vind dit wel een makkelijk combi,pink is wel een beetje mijn kleur. Maar jouw kaart is ook goed gelukt hoor,erg mooie rand en leuk met die vis erbij. groetjes Marijke.

marijke zei

Ik vind dit wel een makkelijk combi,pink is wel een beetje mijn kleur. Maar jouw kaart is ook goed gelukt hoor,erg mooie rand en leuk met die vis erbij. groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

Mooi! Ik heb wel wit gebruikt voor het stempelwerk,kwam niet uit om met roze op blauw te stempelen of omgekeerd...
groetjes,
nancy

Ilse zei

Heel mooi, ik kan het toch moeilijk zonder een beetje wit ;-)
Groetjes,
Ilse

Ilse zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Petra-loves-paper zei

Leuke vis! Missie blauw/fuchsia geslaagd zou ik zeggen, groetjes Petra

Creatiels zei

mooi resultaat, maar dat zijn we van je gewoon. ik heb toch wel wit gebruikt,om er een fris kleurtje bij te hebben.
bedankt voor je commentaar op mijn blog.
groetjes
Els


Jantine zei

Wat een geweldig leuke vis, Nancy! En helemaal super, de kaart in alleen deze kleuren. Heel goed gelukt!
Groetjes
Jantine

Larissa zei

Geslaagd kaartje hoor, leuk zo met de vis erbij.
(En ik was de Larissa die mee deed met kkt, ik was eerst niet te vinden dat is hopelijk opgelost ik ben weer te vinden, haha)

Groetjes Larissa

Enny zei

Een heel toffe kaart Nancy, mooie kleuren !
Groetjes, Enny

Ellen zei

Jij hebt de inspiratiefoto wel heel letterlijk genomen, hihi. Mooie kaart. Die vis is echt heel sierlijk.

Rosina zei

je heb een schitterend kaartje gemaakt in deze kleurtjes nancy...wat een grappig visjes in het bubbeltjes water...Leuk gedaan!!!

groetjes Rosina

Nelleke zei

Leuk zeg, en dat donkerder blauw als bubbels vind ik helemaal gaaf. groetjes, Nelleke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Je kaartje is heel leuk geworden .dus niet treuren.