analytics

woensdag 20 april 2016

Zoomoon

Dab bloggers,

Een vriend van me opende samen met zijn vrouw een toffe winkel voor jongens. Een nieuw concept, toffe kledij voor jongens van 10 tot 20, gecombineerd met leuke spullen en hebbedingen... Ze geven ook workshops...

Toen ik naar de opening ging, wou ik dan ook een gepaste kaart mee nemen...
En ik had een gepaste stempel liggen die ondanks al 2 jaar in mijn bezit, nog nooit gebruikt was...
Het werd een super grote easel-kaart...

Papier: Bazzil
Stempel:
ingekleurd met copics
Stempel sterren: Visible image
Embossingmallen: Tim Holz en Cuttlebug
Letters: Die Namics



En dan hoop ik jullie dit weekend te mogen ontmoeten op de opendeur van 'in 't Woefke' Na twee weken hard werken, zullen jullie versteld staan van de mooie nieuwe locatie... Iedereen die ons goedgezind is, is welkom!!


5 opmerkingen:

Martina's kaartjes zei

Hey leuk concept en leuk kaartje.niet makkelijk maar toch goed gelukt.
En naar de open deur komen,ik denk wel dat ik ergens een gaatje vind om langs te komen :)
Liefs Martina
X

Veerle zei

Wat een kei leuke kaart Nancy zullen ze wel heel blij mee geweest zijn.
Groetjes, Veerle

Diny zei

Wat een leuke stoere kaart Nancy.
Groetjes en veel succes dit weekend bij In 't Woefke!
Diny

GerJanne zei

Wauw wat een gave kaart! Helemaal toepasselijk voor de winkel die je beschrijft.
Ik las bij Martina al over 't Woefke en dacht: Deurne! Daar kom ik bijna langs volgende week, maar het was Belgisch Deurne!
Groetjes,
GerJanne

Mark Willems zei

Hey

Wat een leuke ontdekking je webplekje. Het is een geweldig leuke kaart. Nogmaals dank!

Grtz

Mark Willems
www.zoomoon.be