analytics

vrijdag 22 april 2016

Shelly

Dag bloggers,

Dank voor de leuke reacties op de nakende opening van het nieuwe 'in 't Woefke'... Voor onze Nederlandse blogvriendinnen... De nieuwe winkel is super gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. De trein tot in Antwerpen, dan wat tramverkeer en je bent er zo. Vorig jaar kwam er een mevrouw uit Rotterdam de winkel binnen. met een plooifiets onder de arm. Zij had de trein genomen tot in Antwerpen en was verder met de fiets naar Wommelgem gekomen. Super toch? We hebben haar dan de weg gewezen naar de dichtst bijzijnde tramhalte, zodat ze niet meer zo ver moest fietsen op de terugweg...
Dus ook onze Nederlandse kaartenmaakster-vriendinnen zijn zeker welkom! Voor de juiste wegbeschrijving kunnen jullie terecht op de blog van in 't Woefke!

Nu mijn kaart... Door alle verhuisperikelen, ben ik vergeten te vermelden dat er op datzelfde blog deze week terug een project van mezelf te zien was...
Hier is Shelly dus, het zusje van Goldie...

Papier: Bazzil
Stempel: Whimsy Stamps
ingekleurd met Zig markers
Schelpjes: Impression Obsession



Hier de twee zusjes zeemeerminnen nog een keer naast elkaar...


En morgen is het zo ver... Jullie komen toch ook?
Beide dagen kunnen jullie aanschuiven aan een make&take die ik geef...
Iedereen van harte welkom!!


8 opmerkingen:

Margo zei

Wat een lieve kaartjes ! Het zou kunnen dat ik zondag toch nog langskom met Chantal !
Groetjes
Margo

!neke zei

Schattige kaartjes !
Succes met de open dagen !

groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

heel mooi!
succes dit weekend met de opening! ben aan het proberen mijn man te overtuigen een daguitstap richting Deurne te maken met daarin een bezoekje aan de winkel maar lijkt nog niet te lukken...
nancy

Angelique zei

Weer een mooie zeemeermin. Ik vind het zo'n leuk setje zo naast elkaar.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Hey Nancy, ik weet nog niet of het me gaat lukken dit weekend en als ik kom dan is mijn jongste erbij.
Je kaartje is heel leuk.
Ik wens je wel alvast veel succes!
Liefs Sarah

Francisca zei

Weer zo mooi ingekleurd !!
Top
Francisca

Diny zei

Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Nancy!
Voor zaterdag wens ik je hel veel succes!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel leuk dit kaartje Nancy.... mooi stempeltje erop...en succes met de voorbereidingen voor het openen van je favorieten hobbywinkel...
groetjes Rosina