analytics

dinsdag 26 april 2016

meake & take - in 't Woefke

Dag bloggers,

Ik had het jullie beloofd... vandaag zou ik jullie de make & take laten zien die ik vorig weekend gaf bij de heropening van in 't Woefke.
Hier zijn ze dan, de schatjes van Pink & Main, één van de nieuwe stempelmerken die je in de nieuwe winkel kan vinden...


En of de deelnemers enthousiast waren... Er zaten zelfs op een gegeven moment twee mannen me aan de workshoptafel...




Voor meer nieuws in verband met de opening en de nieuwe winkel, moeten jullie maar een keer op de blog van 'in 't Woefke gaan kijken... 

Hopelijk komen we elkaar een keertje tegen op één van de workshops daar... 





7 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een gave stempel! En wat leuk dat er zelfs mannen enthousiast zijn geworden!
xxx Margreet

Miranda K zei

wat een leuke make & take... ik woon echt verkeerd ;)

Diny zei

Heel erg leuk Nancy....ik had ze bij Sarah ook gezien....en wat leuk dat er mannen aan mee hebben gedaan!
Groetjes Diny

Angelique zei

Heel leuk verslag van jullie open weekend. Het kaartje is echt heel erg leuk, mooie stempel van het hondje.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Tof! We staan er leuk op, mijn zoontje heeft er plezier in, dat zie je!!
Tot morgen voor het KKT!

lenywim35 zei

Toch schattige kaartjes geworden. Allemaal. De foto ook.
Ik ben door de problemen met de wifi (startproblemen) niet in de lijst. Maar ook 2 blogs vn mij zijn helemaal verdwenen. Jammer dan.
Maar toch een kaarrtje gemaakt.Ik zie wel.
grts leny w

lenywim35 zei

Toch schattige kaartjes geworden. Allemaal. De foto ook.
Ik ben door de problemen met de wifi (startproblemen) niet in de lijst. Maar ook 2 blogs vn mij zijn helemaal verdwenen. Jammer dan.
Maar toch een kaarrtje gemaakt.Ik zie wel.
grts leny w