analytics

woensdag 27 april 2016

Kleurenkaartenteam - schakel 4 - bruin en kraft

Dag bloggers,

Ik moet iets bekennen... Door de hele verhuis, het dag-en-nacht werken en soms ook een beetje slapen, ben ik het KKT helemaal vergeten. Dit weekend op de opendeur zei Chantal het me nog dat ik niet mocht vergeten mijn kaart te maken... Klopt, maar wanneer moest ik het nog doen? Maandag en ook gisteren uitgeteld en dan nog die ellendige files op weg naar huis... Ik zag het gewoon niet meer zitten. Ben dan ook twee dagen super vroeg gaan slapen...
Maar ik doe toch een poging met de andere make&take kaartjes die ik nog had voorbereid... Eigenlijk komen ze toch wel mee in aanmerking, buiten het feit dat het wit niet écht wit is... Maar willen jullie dat even door de vingers zien? 

De eerste serie (onderaan) zagen jullie gisteren al, hier zijn nog twee setjes... 

Papier: Bazzil
Stempels: Pink & Main (nieuw bij 'in 't Woefke')
Hondjes ingekleurd met copics
Snijmal pootjes: Memory Box
Embossingmallen: Darice en ééntje onbekend
Witte gelpen en glossy voor de onderste kaartjes




We zijn weer met een heleboel vandaag in het KKT. Gaan jullie ook even bij iedereen langs en laten jullie overal een reactie na? Altijd leuk om te lezen en toch ook wel de bedoeling van dit Team... 


23 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

het is je 'vergeven' Nancy... Deze zijn ook schitterend en passen best in het kleurschema! Leuk om te zien al deze varianten met ongeveer dezelfde materialen!
groetjes
nancy

martina's kaartjes zei

hahaha, ik had al een flauw vermoeden dat je deze ging gebruiken vandaag =)
ze zijn erg leuk en dat vele creme, ale ja, 't is u vergeven zenne ('t is da'k weet waar je gezeten hebt de laatste dagen / weken... hahahahaha !)
toch fijn dat je er alsnog aan gedacht hebt. het mijne was ook maar een 'vluggertje' =)
bedankt voor je deelname, tot de volgende,
grtjs,martina
x

Miranda K zei

Ook deze zijn erg leuk!

Veerle zei

Ik vind deze best wel passen binnen het kleuren schema hoor Nancy. Een beetje wit mag toch, niet ? En ze zijn super leuk. Groetjes, Veerle

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Nancy!
Je hebt het prima opgelost toch?
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een schatjes, Nancy!
xxx Margreet

Jantine zei

Ik vind ze geweldig, Nancy. Maar pas ook goed op jezelf, he?!
Groetjes,
Jantine

Angelique zei

Logisch toch in alle drukte en ze zijn ook nog eens heel erg leuk. Ik vind de uitgesneden pootjes super en de hondjes zijn schattig. Heb je nu wel tijd om een beetje rust te nemen?
lieve groetjes Angelique

Sientje zei

ooo wat een scheetjes!

Mariken zei

Wat een enige hondjes, erg leuke kaartjes!! En tuurlijk ga ik iedereen even langs...is zo gezellig!

!neke zei

Ze zijn super leuk !!!!!

chantal zei

Wat zullen we zeggen..... het is je dus vergeven, je zal nu wel eerst je rust kunnen gebruiken. Enja ze komen eigenlijk wel in aanmerking voor de KKT
liefs Chantal

Marfien zei

Ik had ze al gezien maar ze kunnen prima voor het KKT, het is echt geen straf om ze nog eens goed te bekijken :-)

Nota Bene zei

Heel toffe kaartjes. Had je niet gezegd dat ze eigenlijk niet voor het KKT gemaakt zijn, ik had het nooit doorgehad.

Rosina zei

Heel mooi deze kaartjes hoor Nancy....ze kunnen toch perfect voor deze kleurenuitdaging....
groetjes Rosina

Bep zei

Hoi Nancy,

De boog kan niet altijd gespannen staan hoor en deze kaarten zijn heel erg leuk voor de KKT.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

GerJanne zei

Ze in echt gaaf, allemaal. En dat niet helemaal witte zien we natuurlijk door de vingers hoor. Mijn naam staat er niet bij, omdat ik was vergeten me aan te melden....Martina heeft me er later nog bij gezet, zo lief!
GerJanne

Sarah zei

Natuurlijk is dit ook ok! Ik kan het geloven dat een nieuwe creatie er overschoot na het harde werken.
De kaart die mijn zoon maakte, gebruikt hij als bladwijzer en het hondje krijgt steeds een kusje. Lief hé

franicsa zei

Verzorg u maar want altijd zo tot het uiterste gaan is ook niet zo best voor je lichaam.
Toffe kaart en ze is helmaal in de gevraagde kleuren dus ... top
Groetjes,
Francisca

Creatiels zei

ik vind het hele leuke kaartjes, grappige hondjes en wat de kleuren betreft, die zitten toch goed. neem maar eventjes de tijd om te rusten na al die drukte.
bedankt voor je reactie op mijn blog
Els

corryskaart zei

prachtig en erg leuk al deze leuke kaarten!!
grt corry

Renate zei

Een dagje laten dan gepland, maar ik kom nog even spieken.
Een paar nachten goed slapen, doet soms wonderen. Je hebt toch maar wel ff voor mekaar gekregen om ons hier een hele leuke serie kaartjes te laten zien.

Nelleke zei

Soms lopen dingen anders he, dit zijn toch hele leuke kaartjes en soms maar combineren toch? Groetjes, Nelleke