analytics

vrijdag 1 april 2016

Rado 50

Dag bloggers,

Ik werd vanmorgen wakker met een beetje een 'Sinterklaas-gevoel'... Vandaag is de eerste dag van een dikke week vakantie... Op vrijdag werk ik nooit en volgende week heb ik verlof...
Maar de echte reden van dat Sint-gevoel is omdat ik vandaag met twee vriendinnen richting Beurs in 's Hertogenbosch trek... Yeeh!
Benieuwd of er nog blogmaatjes zullen zijn, maar er loopt zo veel volk rond dat de kans klein is dat we elkaar gaan tegenkomen hé.. Maar als je 3 super enthousiaste Belgjes ziet rondlopen, spreek ons gerust even aan hé!

Daarom snel mijn kaart van vandaag posten...

Rado werd 50 en op zijn feest vroeg hij geld om een nieuwe tuinset te kopen...
En omdat we nooit om een grapje verlegen zitten, kreeg hij deze kaart...
En hiermee ontdekte ik dat zwart/wit inkleuren me eigenlijk wel ligt... (ook bij de vorige kaart voor Vera die op pensioen ging)

Papier: Bazzil
Stempel: Arts Impressions
ingekleurd met copics
Grassen, parasol en stoel (binnenkant): Impression Obsession
Cijfers en letters: Memory Box
Gleufje (om geld in te steken) Stampin Up




4 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi nancy
een erg leuke stoere kaart en hoop dat jullie drietjes een geweldige dag hebben gehad op de beurs
groetjes corry

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is die ! mooi gedaan,
bedankt voor het 'chauffeuren' =)
grtjs,martina
x

Angelique zei

Heerlijk om met zo'n Sintgevoel wakker te worden. Ik hoop dat je heerlijk genoten hebt vandaag op de beurs. En geniet ook van je weekje vakantie.
Wat een leuke kaart heb je voor Rado gemaakt, ik vind die zwart/wit kaarten heel erg gaaf. Dus ook je kattige kaart, haha.
Wat een superidee om het aapje voor het kleurenteam te gebruiken, wat een leuke kaart. Ik ga zelf normaal ook altijd dezelfde dag bij iedereen langs maar deze keer liep alles een beetje anders.
lieve groetjes Angelique

annie zei

Een superleuke kaart! Hopelijk heb je je geamuseerd op de beurs. Ik was er donderdag met mijn vriendin en wij vonden het weer de moeite! (soms een beetje teveel van alles!)
Groetjes, Annie