analytics

donderdag 14 april 2016

retrokaartje 2 - Isolde

Dag bloggers,

Dank voor jullie fijne reacties van gisteren. Ja, soms is het patroon niet zo gemakkelijk, maar ik zag er direct wel de juiste snijmallen in. En zo klein als het origineel kon ik echt niet gaan. Ook met dit kaartje, maar dit was dan wel iets gemakkelijker...

Ik had het jullie gisteren al beloofd, hier volgt het tweede geboortekaartje... Vind het zelf nogal jaren '70 en dit is al meer mijn ding dan dat van gisteren...
Wat ik zo grappig vind, is dat niet enkel de kaartjes, maar ook de namen erg retro zijn...
Beide kaartjes waren voor collega's van de vriend van mijn jongste dochter en ook hier heb ik achteraf weer niets van gehoord... Zal het hem toch eens vragen als hij langs komt.

Papier: Basil
Snijmal appels: Memory Box
Ovale snijmal: Nellie Snellen
Letters: Memory Box


Hier naast het originele kaartje


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk zoet kaartje...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

Tja, die namen, ofwel gaan ze helemaal de moderne toer op, dat je je afvraagt, is dat wel een naam en aan de andere kant, gaan er ouders voor heel erg klassieke namen, ik 'Maria' ook nog wel terugkomen hahaha !
Leuk kaartje, mooi gemaakt, zullen ze zeker blij mee zijn =)
liefs, martina
x

Rosina zei

ook dit is weer leuk gedaan Nancy

groetjes Rosina

Veerle zei

Heel schattig Nancy.
Groetjes Veerle

annie zei

Heel leuke retrokaartjes!!! Zal wel niet gemakkelijk geweest zijn !
Groetjes, Annie

Angelique zei

Weer een bijzonder geboortekaartje en naam, mooi hoe je er weer een leuke felicitatiekaart van hebt gemaakt.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Wat leuk gedaan weer Nancy!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Ook deze is erg tof!
jammer als je dan niet es hoort of het in de smaak viel...
Een collegaatje net terug uit zwangerschapsverlof vertrlde dst ze haar kaartjes weggestopt had. Het ennige at op de kast bleef staan was mijn persoonlijke kaartje, dat deed me toch wel iets...
Groetjes en fijn weekend
Nancy