analytics

donderdag 28 april 2016

Happy doggy Birthday

Dag bloggers,

Het nieuwe 'in 't Woefke' is open gegaan en dat zullen we geweten hebben. Inge heeft enkele super leuke nieuwe stempelmerken die super leuke hondenstempels hebben...

Deze kaart maakte ik met één van de nieuwe stempelmerken als projectje voor het DT. Ik geef hiermee ook nog een workshop in de nieuwe winkel op 6 mei. Interesse? Neem contact op met 'in 't Woefke'... 

Papier: Bazzil
Stempels: Gerda Steiner
ingekleurd met distress
Wolkjes: Lawn Fawn
Horizon en gras: Die Namics




7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

haha, deze heb ik gezien ! hele leuke kaart zo ! geslaagd hoor, dikke pret hebben die hondjes zo te zien
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Oh wat een leukerd! Enig gemaakt!! De stempeltjes zijn superleuk.
GerJanne

Diny zei

Ach....wat een lieverdje!
Groetjes Diny

Sarah zei

Wat lief!! Xxx

Rosina zei

Een heel schattig kaartje nancy....leuk modelletje ook...Dat is vast een hele leuke workshop...

groetjes Rosina

Monique zei

Zo een leuk kaartje!
groetjes
Monique

franicsa zei

Ohhh zo leuk .
Vind zo mooi omdat hij ook best simple is .
Niet te veel poespas wat wolkejes wat ballonen en klaar .

Groetje,s
Francisca

PS ik kan altijd moeilijk berichten posten bij jou ! Spijtig, heb drie keer moeten proberen voor het lukte ?
Blogger doet ook wel raar bij mij ...