analytics

maandag 25 april 2016

Een kaart en een taart 96- Violetta voor Mila 7

Dag bloggers,

Wat een weekend! Op de eerste plaats wil ik iedereen danken die een leuke reactie na liet en 'ons' veel succes wenste met de opening van het nieuwe 'in 't Woefke'... En dan wil ik zeker Sarah, Nancy en Carine bedanken, drie blogmaatjes die de moeite deden om langs te komen. Het is echt fijn om blogvriendinnen te ontmoeten en er ook eens een praatje mee te maken... De éne kwam helemaal met de fiets, samen met haar zoontje, de andere kwam een dagje van de kust tot Antwerpen, samen met haar man en met de derde was het weer een fijn weerzien, we zaten ooit samen in de klas en hebben elkaar jaren later terug gevonden via onze blogs... Super toch!

Ook fijn om weer een aantal stempelvriendinnen terug te zien, Nicole, Chantal, Lutgarde, (de eeuwige enthousiaste) Enny,... Mijn beste vriendin die niks met stempelen heeft, maar zo nieuwsgierig was waar ik de afgelopen weken had uitgehangen... heel mijn familie kwam langs en nog vele bekende gezichten, ook veel nieuwe mensen... toffe buren kwamen langs met bloemen en kadootjes... Wat een geweldige buurt is het daar toch! Zo multicultureel en warm...

Ik kan alvast zeggen dat Inge, Maries, Martina en ikzelf er van genoten hebben!
Voor Inge en Maries is er nu echt een heel nieuw hoofdstuk in hun leven begonnen en ik ben blij dat ik het vanop de zijlijn mee mocht beleven...
De nieuwe winkel is echt geweldig! Zij die kunnen, moeten zeker een keertje langs gaan!

Morgen volgen er enkele fotokes van de make&take... Vandaag moeten jullie het nog met de kaart bij de taart stellen...

Mila werd 8 en ze kreeg niet enkel de K3-taart van vorige week. Ze had 2 feestjes en dus kwam er ook nog een Violetta-taart bij. Ook daar paste weer een kaart bij...




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site

10 opmerkingen:

Margreet zei

Schitterende taart met die mooie, bijpassende kaart!
xxx Margreet

Sarah zei

Mooi, alles paars!
Ik ben ook blij dat ik ben langs gekomen.
De make en take was tof!
Mijn zoontje wil nog eens mee en laat iedereen trots zijn hondenkaart zien.
Ik kom zeker weer langs en dan neem ik Ilse ( wenskaarten en zo ) mee. Gezellig samen met de fiets, langs alle parken binnendoor met een picknick voor onderweg. Hebben we afgesproken voor op een zonnige dag in mei of juni.
Heerlijk!! Xxx

Anoniem zei

Ziet er alweer zo mooi én smakelijk uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nancy Soetaert zei

Schitterend werk weer Nancy!
Vond het ook leuk om je eens in het echt te zien! Leuke make & take had je ook voorbereid!
groetjes, nancy

Margo zei

Wat een toffe taart en kaart duo weer ! Bij ons is de Violetta-fase intussen voorbij ... (oef)
Fijn dat jullie zo'n fijn weekend hadden !
Groetjes
Margo

corryskaart zei

wat een geweldig mooie/leuke combinatie van taart en kaart
groetjes corry

GerJanne zei

Wat een leuk verhaal om te lezen. Zo enthousiast! Mooi dat het een succes was. En inderdaad altijd leuk om bloggers te ontmoeten en in het echt even te praten.
Je kaart is heel mooi bij de prachtige taart voor Mila.
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Wauw....een heerlijke taart met prachtige kaart....super! Een vraagje heb ik Nancy.....je zegt Mila wordt 8....maar er staat en 7 op de kaart en op de taart???
Groetjes Diny

Nancy zei

Diny,
Goed opgemerkt... Ze werd toch 7 hoor... Een slaapkopfoutje van vanmorgen toen ik mijn blog postte... kan het pas thuis terug rechtzetten...

Liefs,
Nancy

Rosina zei

Weer een schitterende kaartje Nancy en een hele mooie en vast hele lekkere taart weer voor die jarige jonge dame

groetjes Rosina