analytics

zaterdag 2 september 2023

Weer naar school!

Dag bloggers,

Ik ga maar wat posten op zaterdag en zondag want ik geraak niet door mijn lange wachtrij van projecten...

Gisteren was het de eerste schooldag en daar maakte ik enkele leuke kaarten voor... Eva mocht naar het eerste leerjaar en voor haar wou ik zowiezo een kaart maken. Ook Stan kreeg er eentje om die reden van zijn Bonni en Juul ook want die ging naar het eerste middelbaar... 
De boekentassen staan op een grote wobble. Ik had er nog een paar en die konden daar goed voor dienen. De kleintjes zouden niet stabiel genoeg zijn voor de zwaar gevulde boekentassen... 

Toen Eva haar kaart kreeg, zei ze tegen haar mama: "Ik ga aan juf Sarah vragen of ik mijn kaart maandag mee naar school mag nemen om op mijn lessenaar te zetten." Haha, juf Sarah zal lachen... Misschien mag ze die wel een keertje mee nemen om te laten zien, wie weet...  




 

3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow wat een gave kaartjes met de leuke rugzakken en de leuke details erin
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaartje voor naar school . Ja dat gaat hier ook weer beginnen.
groetjes Marjan.

Bernadet zei

Ooooh deze zijn echt te gek Nancy!!
Die rugzakjes met naam maken het helemaal af!