analytics

donderdag 14 september 2023

elke donderdag een kerstkaart - Wanne play Reindeer games?

Dag bloggers,

Het is alweer donderdag en dus tijd voor een nieuwe kerstkaart. Ik heb het me gemakkelijk gemaakt want ik maakte vorige week meteen 3 nieuwe kaarten, zelfde model, andere uitvoering en elk meteen 4 keer. Dus mijn voorraad is alweer flink gegroeid met 12 kerstkaarten... Nu moet ik er wel op tijd aan denken om nog een vierde kaart te maken voor deze maand... 
Labels en rendieren was de vraag en dat kwam dus in orde... Hier is nummer 2. En deze heeft zin in een spelletje... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel en tekst: CC Design
ingekleurd met Copics
Tekstlabel: Spellbinders
Cirkels: Crealies


Deze doet uiteraard weer mee met 52 weeks to Christmas. Straks probeer ik een rondje te maken, anders morgen! 

En hier kwamen al 2 verjaardagskaarten aan, leuk leuk... Bij ééntje ervan stond het zelfs op de omslag, geweldig toch! Zo weet je meteen dat het alvast geen rekening is!
Ze staan mooi te wachten om zondag open te doen... 

13 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Wat een leukerd en heel mooi gekleurd. Ook leuk dat ruitje aan het tekst label.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige rendiertje lekker toch als je stapel kerstkaarten zo groeit dan kun je lekker vroeg schrijven en heb je geen stress aam het eind van het jaar
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een leuk label met een schattig rendier...je kaart is op de post gegaan afgelopen maandag, kon niet eerder ivm vakantie , nu maar hopen dat hij optijd is...
Gezellige dag vandaag , leuk dat je er weer bij net met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit.

Anita van Deur zei

Hij is schattig je rendier label, en genieten van de voorpret van de kaartje die voor je binnenkomen. Liefs Anita

Caroline zei

heel mooi rendiertje
groetjes Caroline

Diny zei

wat een snoezig keertje is dit Nancy.....leuk gedaan!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattig afdrukje op je leuke label Nancy. Heel mooi ingekleurd weer. Alvast gefeliciteerd en een gezellige verjaardag gewenst.
Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

schattig label weer!
groetjes
Nancy 52WTC

joke zei

Ook dit label is weer leuk en heerlijk dat je een lekkere voorraad hebt gemaakt.
Groetjes Joke

marian zei

Een schattig labelkaartje heb je gemaakt. En je verjaardagskaart van mij is ook al onderweg.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Weer een heel leuke kaart met rendier, Nancy!
En ik heb jouw verjaardag niet in mijn boekje staan....zal daar eens verandering in brengen.
Fijne dag alvast.
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjolein zei

Wat een leuke kaart! Lief plaatje en mooi gekleurd. Groet, Marjolein

!neke zei

Wat een leukerd !!!!
Blijft altijd mooi rood in de hoofdrol !
Groeten Ineke
DT52WTC