analytics

dinsdag 19 september 2023

Pop-up-kaarten voor Paulien - Nora - Ciska - Emma

Dag bloggers,

Dankjewel aan Marjan en Vera. Van hen zat er gisteren ook nog een kaart in de bus. Wel leuk, zo blijf ik nog wat langer jarig... 

Ik had een korte nacht met veel burenlawaai en politie in de straat... Het was vooral jammer omdat ik toch echt moe was en goed wou slapen vannacht. Maar dat zat er dus niet in. Eens ik wakker ben, geraak ik zo moeilijk terug in slaap en dat is meestal net tegen dat de wekker terug afloopt... Zo ook vandaag... Zelfs mijn man en zoon zijn er van wakker geworden en die slapen meestal wel door... 

Deze zomer waren er ook weer een aantal kinderen jarig. En die kregen van vriendin Monique allemaal een pop-up-verjaardagskaart...
Deze gingen naar Paulien (9) - Nora (11) - Ciska (9) en Emma (8)















4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een superleuke reeks kaartjes heb je gemaakt, mooi
leuke frisse papiertjes
hopelijk een rustige dag dan op het werk vandaag,
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes met al de leuke pop ups erin en de leuke kleurtjes dp
vervelend hoor als je niet meer in slaap kan komen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Heel gaaf deze kaartjes, liefs Anita

GerJanne zei

Wat is dat toch een gave stans!!
En politie in de straat in de nacht? Dat is geen goed teken!
Narigheid dus! Vervelend dat je er wakker van werd! In het weekend maar weer bijslapen, alleen duurt dat nog even!