analytics

maandag 25 september 2023

Peter en Anke getrouwd

Dag bloggers,

Nog snel een bericht voor ik ga werken. Ons weekend was goed gevuld maar toch een beetje vermoeiend en dan lopen de ochtenden op maandag altijd iets moeilijker...  Maar alles staat klaar om meteen na dit bericht te vertrekken. Ik heb zelfs gemerkt dat ik mijn kerstkaartenronde nog moet maken, dat doe ik straks, beloofd!

Deze zomer trouwde Anke met haar Peter. Zij is een goeie vriendin van dochter Caroline en ook één van de drie vriendinnen die 9 jaar geleden mee naar Afrika ging toen zij zelf trouwde... 
Caroline mocht dus nu naar haar trouwfeest en wou graag een kaart. De uitnodiging was groot (A5-formaat), dus ook de felicitatiekaart. En ik heb me laten inspireren door de achterkant. 




4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

geen makkelijk kaartje in ieder geval,
wel geslaagd !
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige felicitatiekaart heb je gemaakt voor het bruidspaar, heel leuk om zo een kaart te maken met de trouwkaart als inspiratiebron! Werkse vandaag!

Liefs, Merit en Annemarie

GerJanne zei

Heel mooie kaart in rood en zwart! Mooi met de bloemen bovenaan1