analytics

dinsdag 26 september 2023

verjaardagswens van Vinz en Lex

Goeiemorgen bloggers,

Drukke ochtend gehad, dus weer niet veel tijd en dus ook een kort berichtje... 

Vorige maand kreeg ik de vraag om een verjaardagskaart te maken met een leuke tekst op de voorkant. Ik kreeg ook een foto doorgestuurd en dacht meteen: "Ha, dat zijn Vinz en Lex precies" Ik had even daarvoor nog aan hen gedacht. Van bij hun geboorte heb ik steeds kaarten voor en van hen mogen maken. Een ex-collega van mijn man is de peter van hun mama. En die bestelde telkens kaarten voor hun verjaardag, maar ook van de jongens voor de verjaardag van hun mama... En de mama heeft dan ook eens kaarten voor die collega en de meter van de jongens gevraagd. En nu was het die meter die mij contacteerde om een kaart voor de verjaardag van de mama te maken... (kunnen jullie nog volgen?)

Zij stuurde mij de tekst door die ze er op wou en toen ik de foto had vergroot en uitgesneden en ook alle letters, paste het net rond de cirkel. Leuk toch? Ik zette er ook maar een pijl op omdat het duidelijk zou zijn waar ze moeten beginnen lezen....

Voila! Meter tevreden, en ik hoop mama Natacha ook...

Papier: Bazzil en Action
Cirkels: Crealies
Letters: Memory Box
Pijl: Die Namics


En als jullie meer kaarten van Vinz en Lex willen zien, ga dan even in de linkse balk kijken bij 'tweeling'... Benieuwd wie dat gaat doen! Je moet wel even doorscrollen want er staan meer tweelingen in... 

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat ontzettend gaaf!!! Daar zou ik zelf heel blij van worden....

Creaellenknutselsite zei

hahahaha ik heb gekeken bij de tweelingen en heb als ik goed geteld heb inclusief je kaart van vandaag er 16 gevonden van Vinz en Lex, wat leuke om deze boefjes allemaal langs te zien komen.
ook je kaart van vandaag is weer geweldig en leuk bedacht zo in de mooie tekstcirkel wat een gezellig foto van de 2
groetjes ellen