analytics

woensdag 27 september 2023

kleurenkaartenteam - schakel 9 - zachtroze met appelblauwzeegroen

Dag bloggers,

Op de laatste woensdag van de maand zien we in blogland kaarten in dezelfde kleurencombinatie voorbijkomen. Dat is allemaal de schuld van Martina want zij organiseert al jaren dit leuke kleurenteam! 
En je kan je niet inbeelden hoeveel kleurencombinaties er al gepasseerd zijn... De gekste zijn al verzonnen en gemaakt. Deze keer dus zachtroze met appelblauwzeegroen, gekozen door Caroline. En ik vond wel dat ik daar ook de gepaste droogbloemen voor had liggen, dus ook deze keer (ja Nelleke!) weer droogbloemen op mijn kaart! Ik maakte er 2 maar bij deze kaart is het roze net iets zachter en het appelblauw iets meer zeegroen, haha! De andere komt nog wel een keer langs... 


Papier: Bazzil en Action
Tekst: Crealies
Lint, touw en droogbloemen: uit mijn grote voorraad


Ik ben alvast benieuwd wat de anderen er van gemaakt hebben en ga zeker een rondje kleurenkaartenteam-kaarten-bekijken doen... Jullie ook? 
Hieronder alle deelnemers:

16 opmerkingen:

GerJanne zei

Dat is toch super handig dat je daar droogbloemen voor had liggen! Het is een mooi kaartje weer geworden!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en de bijpassende droogbloemen
groetjes ellen

Jantine zei

Heel mooi, deze droogbloemen passen er perfect bij, Nancy! Leuke kaart.
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en mooie droog bloemen doen het altijd goed op een kaart.

Femminde zei

Weer zo'n mooie kaart met een droogbloemenboeketje!! Volgens mij heb je heel veel kleuren.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wat een mooi kaartje met de echte droogbloemen Nancy!
Groetjes Diny

!neke zei

Heel mooi met die droogbloemen !!!!!
groeten Ineke

Marijke zei

Heel mooi gedaan met die droogbloemetjes erbij! Leuk idee! Groetjes Marijke

chantal zei

Ik vind dit goed gevonden met die droogbloemen. Mooie kaart
Liefs Chantal

Wilma zei

Wat een LEUK kaartje is dit Nancy in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Hoera.....het is je gelukt.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Nelleke zei

Haha helemaal leuk Nancy, de droogbloemen zijn prachtig en ik geef je groot gelijk om die te gebruiken. Zelf moest ik nog aan jou denken tijdens het kaarten maken Haha, en ik maakte 1 kaart met een bloem maakte en de ander juist niet. Vooral blijven doen wat jij leuk vind toch? Doe ik ook en laat mij soms uitdagen . Groetjes Nelleke

Marfien zei

Superleuke kaart, zo mooi met de droogbloemen in deze kleuren

Nancy Soetaert zei

mooie kaart, ik vind je kaartjes met die droogbloemen heel tof!
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Weer heel tof!

Daphne zei

Zo leuk, de echte droogbloemen op je kaart.
Mooi kaartje, ik vind de kleuren héél mooi samen.

Colien zei

Prachtige kaart in de KKT-kleurtjes, leuk met de droogbloemetjes.
Grtz Colien