analytics

donderdag 21 september 2023

elke donderdag een kerstkaart - reindeer crossing

Dag bloggers,

Ach ja... voetbal... Moest mijn zoon er niet zo erg mee bezig zijn, was het bij mij waarschijnlijk ook veel minder... Maar ik kan er wel van genieten als ze zo goed presteren... Eigenlijk was mijn grootmoeder ook al een hevige voetbalfan...  't zal wat in de genen zitten zeker, haha!!

Vandaag de derde kerstkaart die ik maakte in de reeks van drie. Alweer een labelkaart met een rendier er op. Zijn ze niet uber-schattig? Ik zet ze nog even met drie bij elkaar, altijd leuk om te zien, niet?

Papier: Bazzil en Action
Stempel en tekst: CC Design 
ingekleurd met Copics
Labelkaart: Gummiapan
Cirkels: Crealies

Ook deze doet weer mee met 52 weeks to Christmas


Hier de kaarten van de 2 vorige weken nog een keer... 






15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige kerstkaartjes Nancy, fijne dag liefs Anita

Caroline Cards zei

Wat een lief rendiertje heb je weer gekleurd. Je hebt weer een mooie serie gemaakt!
Groetjes, Caroline

Caroline zei

wat zijn deze rendiertjes tof, heel mooi groetjes Caroline

martina's kaartjes zei

een leuke reeks kaartjes maakte je zo ! mooi
grtjs, martina

Annemarie en Merit zei

een schat van een TAG, leuke serie heb je gemaakt...
Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie labels zo bij elkaar gewoon te schattig de rendiertjes
groetjes ellen

Jantine zei

Wat een leuke kaart weer, Nancy. Het is een heel leuke serie geworden met die schattige rendieren!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een schattige serie Nancy!
Groetjes Diny

Marijke zei

Ze zijn zeker schattig! Heel mooi gemaakt en leuke plaatjes erbij! Gezellig dat je weer meedoet met 52wTC. Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een hele mooie serie labelkaarten met die lieve rendiertjes gemaakt Nancy. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Laurespage zei

Heel, heel mooie, schattige kaartjes. Top.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Ha Nancy,
ze zijn inderdaad superschattig! Enige labelkaartjes!

marian zei

Schattige labelkaarten heb je gemaakt. En gelukkig is mijn kaartje toch nog aangekomen.
Groetjes van Marian,

!neke zei

Wat zijn ze leuk !!!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Nancy Soetaert zei

zo'n cutie!
Beetje late reactie, maar ik ben met vakantie en alles gaat op een heeeeeel traag tempo ;-) ...
Groetjes
Nancy 52WTC