analytics

vrijdag 8 september 2023

grote kaart voor Yvonne 80

Dag bloggers,

Gisteren hadden we een leuk beurs dagje... Ok, we zijn er wel achter gekomen dat we het meeste nu wel kennen en hebben wat we nodig hebben maar het is altijd fijn om nieuwe mensen te ontmoeten die dan toch weer dat mooie voorbeeld hebben gemaakt wat je zelf ook een keer wil uitproberen... En ik ben er achter gekomen dat de juiste omslagen vinden niet meer zo gemakkelijk is... Pfff... En daar ging ik net voor... Papier wordt duurder en duurder en ze maken dus nog weinig mooie omslagen die ook budgetvriendelijk zijn. Ik zal ze dus ergens anders moeten gaan zoeken. 

Vandaag krijgen jullie een feestelijke verjaardagskaart. Ik maakte deze voor Yvonne, een dame die veel voor ons theater betekend heeft en nog steeds komt kijken naar onze producties. Zij kreeg van haar zonen een last-minute-feest in haar eigen tuin. Ik was uitgenodigd maar was ziek op dat moment. Maar lag ziek in bed met 39° koorts en dat in het midden van de zomer... (niet nu, was in juli)
Deze kaart kreeg ze alvast van onze theatervereniging. 







2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooie kaart voor Yvonne, zal ze wel heel blij mee geweest zijn
grtjs, martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk zo'n 3 luikje, leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen