analytics

donderdag 30 juli 2020

kampkaartje voor Lotte

Dag bloggers,

Wat was dit zeg? Ben ik al zeker 20 minuten een poging aan het doen om een 'nieuwe post' te plaatsen en ik kwam steeds weer op het overzicht van mijn 'posts' terecht... Vorige week heb ik dat ook al een keer gehad maar bij de 2de poging kwam ik in het juiste scherm. Hebben jullie dit ook al voor gehad bij de nieuwe blogger? Benieuwd of ik de enige ben... 
Ondertussen heb ik wel door dat je op dat scherm van 'posts' onderaan op een oranje +-knop moet klikken... Wel handig als je daar geen info over krijgt bij zo'n wijzigingen... Ik vind al die wijzigingen toch maar niks hoor... 't is er niet gebruiksvriendelijker op geworden... 

Maandag zagen jullie al een kampkaartje voor Lien. Vandaag het kaartje voor haar zusje Lotte... Zij houdt nog steeds van flamingo's en omdat er niet echt een kampthema was, mocht deze op haar kaartje... 

Papier: Bazzil en Action
Flamingo: Marianne Design
Ananassen: Viva


2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Deze flamingo staat fier op je kaartje heel mooi bij het leuke dp.
Ik waag me niet aan de nieuwe blogger kan er niet mee overweg.
Fijne dag.

Enny zei

Een heel mooie kaart met die flamingo ! Ik heb gelukkig (nog) geen problemen met de nieuwe Blogger, maar vind het toch niet gemakkelijk. Groetjes, Enny