analytics

dinsdag 21 juli 2020

Jens 13

Dag bloggers,

Wat een drukke dag vandaag... Feestdag, ja dat wel... Maar omdat ik het weekend weg was en gisteren vanalles deed behalve in mijn ateljee te werken, moet ik vandaag nog héél veel inhalen... 11 dagen vakantie zijn voorbij gevlogen, nog ééntje te gaan vandaag...

Of manlief opgeschoten is in mijn ateljee? Wel, als de kat van huis is, voelt de muis zich toch wat verloren hoor... Hij heeft wel wat gedaan maar was zelf niet tevreden van het resultaat... Tja, van ons had hij mee mogen gaan hoor...  En ondertussen zit hij met een geblokkeerde knie... Dokter heeft gisteren een weekje rust voorgeschreven... En dat moet hij dan ook maar doen!!

Snel een kaart mee geven en dan vlieg ik er weer in...
Jens werd zondag 13 jaar en kreeg van zijn 'Ma' (oma) een leuke kaart opgestuurd. De kaart mocht in fel blauw, da's Jens zijn lievelingskleur...
Maar er volgt nog meer voor hem, kijk morgen maar een keer terug!

Papier: Bazzil
Golven: Die Namics
Bootjes: Impression Obsession
Zon en wolken: Gummiapan


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Oei niet zo fijn voor je man beterschap gewenst. Stoere jongens kaart. Geniet van je laatste vrije dag en een fijne feestdag vandaag.

Enny zei

Wat een toffe kaart voor zo'n stoere jongen ! En spoedig beterschap voor je man ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Prachtig stoer kaartje en nog helemaal in stijl met jullie weekend aan zee zie ik wel. Tja soms moet je gewoon even op vakantie om inspiratie op de doen hè! ;-)

GerJanne zei

Super gave kaart voor Jens! Wat balen voor je man! Hij houdt van doorwerken, vast niet van stilzitten! Beterschap voor hem...