analytics

vrijdag 10 juli 2020

de zomer van 1939

Dag bloggers,

Ik had het jullie gisteren beloofd, hij kwam vandaag... Eigenlijk dacht ik dat ik hem deze winter al had gepost, maar dat ben ik dus helemaal vergeten. En het is een kaart waar ik best trots op was...
Mijn buurmeisje van vroeger is getrouwd met een schrijver. En vorig jaar schreven ze voor het eerst samen aan een boek. Haar trotse mama vroeg me om voor hen een leuke kaart te maken om hen te feliciteren en ik gebruikte het boek zelf als inspiratie... Mama Marita ging de kaart afgeven toen ze op de boekenbeurs gingen signeren... En ik had gevraagd om een foto te maken met de kaart naast het boek. Wat ze ook netjes deed... En er kwamen nog leuke foto's bij van de schrijvers zelf die heel verrast reageerden. Ik kreeg later zelfs een berichtje om me te bedanken... Lief toch... Zo trots op mijn buurmeisje Jana en haar man Marnix. Hieronder mogen jullie mee genieten...

Papier: Bazzil
Achtergrondstempel: Impression Obsession
Letters: Die Namics







6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Dat is leuk geworden.!
Fijne dag. xx

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, en super, dat jouw buurmeisje schrijfster is geworden, samen met haar man ! Groetjes, Enny

martina's kaartjes zei

Geweldig ! tof, ze zijn er erg blij mee
grtjs,martina

GerJanne zei

Superkaart heb je voor het schrijverduo gemaakt. Leuek foto's ook. Blije mensen!

Nicole Parmentier zei

Oh wat een gave persoonlijke kaart heb je gemaakt. Heel leuk bedacht dat 'echte' boekje er op!! En wat is het een leuk en vrolijk koppel zo op de foto!

Creaellenknutselsite zei

wat een gave kaart voor het schrijverduo, hier mag je zeker trots op zijn
leuk om te zien hoe ze de kaart showen op de beurs
groetjes ellen