analytics

woensdag 1 juli 2020

65 bis

Dag bloggers,

Nu toch snel mijn bericht typen en posten...
Ik zit al een uur aan mijn pc en het internet is hier al 2 keer uitgevallen. Heb naar telenet gebeld en daar werd gemeld dat er een plaatselijk probleem is. Even later was het opgelost en toen ik mijn bericht wou plaatsen, viel alles terug uit... Nu net terug verbinding kunnen maken...
Niet alleen mijn pc maar ook de tv kreeg geen verbinding en de vaste lijn was ook dood. Hoop dat het nu opgelost is...

Vandaag een tweede kaartje voor de 65-jarige die je gisteren ook al zag...
Zonder veel uitleg, enkel het cijfer, geen naam, wel bloemen...

Papier: Bazzil en Action
Birthday-tekst: Memory Box


Dankjewel voor jullie lieve berichtjes... Nog geen uitslag maar ben er vrij gerust in hoor... Morgen wil ik terug gaan werken... Kreeg wel een briefje voor de hele week maar ik zit voor het eerst met facturatie-afsluit en wil bijgewerkt zijn... 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooi je fleurige kaart, leuk gedaan met het open cijfer.
Ai dat is zo irritant als je internet enz uit valt hier is dat ook enkele keren per maand.
Toch spannend Nancy wachten op de uitslag. liefs xx

Enny zei

Een prachtige kaart met al die bloemen, super gedaan ! Hopelijk gaat het nu beter met je verbinding, wij hebben ook af en toe last... Heeft Telenet ook Corona ?? Groetjes, Enny