analytics

woensdag 8 juli 2020

birthday

Dag bloggers,

De laatste dagen heb ik niet veel verteld... Wij werken nog enkele dagen door en hebben dan alvast een weekje vakantie... Maar door de geplande werken, gaan die vooral in het kader van onze afbraakwerken staan. Moet nog heel snel de laatste kasten leeg maken en zien dat alles leeg geraakt in de 2 kamers die we gaan slopen. Die laatste loodjes wegen altijd het zwaarst. Er moeten beslissingen genomen worden wat nog bijgehouden gaat worden en wat niet... Soms lastig maar ik wil echt geen rommel meer bij houden... Maar ja, waar leg je de grens hé? ;o)

Maar het kaartjes-maken gaat ondertussen wel door... Moet ook want ik heb alweer een heleboel opdrachten op mijn tafel klaar liggen. Goed maar ook want voor het eerst zit ik bijna door mijn voorraad foto's door...

Geïnspireerd door het thema van Ronald, maakte ik deze kaart. Ze was op vraag van nicht Godelieve die een jarige buurman wou verrassen. Morgen volgt er nog ééntje voor dezelfde buurman... Jaja, hij is verwend op zijn verjaardag...

Weet je wat leuk is op deze kaart? De kader en de letters van de tekst liggen op 1 niveau. De letters zijn uitgestanst uit het kraftpapier en ook uit blauw en ze vallen in de uitsparing. Ik heb nog meer teksten die in deze kader passen en gebruikte die nog niet... Moet ik eens werk van maken. Leuk effect wel...

Papier: Bazzil
Roer, anker, boei: Die Namics
Tekst: merk ongekend... (heb er ook zo veel in mijn mappen zitten...)


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaart Nancy, mooi de letters zo.

Henriët zei

Mooie maritieme kaart! Die letters zijn erg leuk zo.
Bedankt voor je berichtje bij mijn zeemeerminkaart. Ik ben niet altijd zo trouw met reageren hoor, maar omdat ik nu vakantie heb is er alle tijd om te bloggen. Daar zal na de zomer wel weer verandering in komen.
Succes met het sloopwerk. Het moet altijd eerst lelijk worden voor het weer mooi wordt.
Groetjes van Henriët

Enny zei

Wauw, een heel mooie maritieme mannenkaart, tof gedaan met die letters ! Veel succes met jullie werken ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat een mooie strakke kaart! De kleuren zijn goed gekozen. Succes met de verbouw en opruim! Hier wel echt vakantie over een paar uurtjes....