analytics

donderdag 9 juli 2020

boek

Dag bloggers,

Diezelfde buurman van gisteren is een boek aan het schrijven over zijn gemeente. En dat mocht ook een idee zijn om voor hem een kaart te maken. Ik deed het al eerder voor Jana en Marnix, die op de boekenbeurs hun eerste boek samen voorstelden: De zomer van 1939. Nu wou ik die post opzoeken waar ik de kaart liet zien en ik vind hem gewoon nergens terug... Niet vorig jaar en ook niet het jaar ervoor... Straf...
Het boekje van de jarige man gaat over Deurne, een deelgemeente van Antwerpen... Voor hem ook een boekje op zijn kaart en een heleboel pennen en een paar potloodjes...

Papier: Bazzil
Stempels pennen: AZZA
Potloodjes: IKEA


We zijn bijna een half uur later en ik heb de foto's gevonden... Ik heb nu gewoon gemerkt dat ik de kaart van dat boek vergeten op mijn blog te plaatsen ben. Het koppel zelf heeft de foto's wel op fb gezet. Dus kom morgen zeker kijken... Ik had een geboorteprojectje ingepland, maar dit krijgt nu even voorrang!! 

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gaaf kaartje!
Fijne dag liefs Anita

Rosina zei

Heel toepasselijk verjaardagskaartje voor je schrijvende buurman Nancy...leuk idee!!!
groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk persoonlijk kaartje, daar is de ontvanger vast heel blij mee!

!neke zei

Echt leuk en zo persoonlijk !
Groeten Ineke

Diny zei

Wat een prachtig persoonlijk kaartje Nancy!
Groetjes Diny

Enny zei

Wow, nog een prachtige kaart voor een schrijver, dat is daar nogal een artistieke buurt bij jullie ! Groetjes, Enny