analytics

donderdag 23 juli 2020

Jens 13 - slot

Dag bloggers,

Tja, er is echt wat aan de hand met mijn pc. Zo kon ik gisteren niks plaatsen op mijn blog en op de pc van manlief kon ik mijn post niet aan mijn fb linken... Poging 2 dus vanop mijn man zijn pc... Vandaag gelukkig iets meer tijd...

Voor Jens zijn verjaardagsetentje bij zijn 'Ma' mocht ik ook een leuke tafelversiering maken... Zijn naam en leeftijd zouden leuk zijn... Ik maakte dit setje in zijn lievelingskleur en helemaal passend bij zijn kaarten...

En wat leuk... Wat ik niet meer wist en wat 'Ma' op mijn fb achter liet als reactie: Ook zijn geboortekaarten waren blauw met een bootje op... haha!





Ik kreeg op fb van nog een foto met Jens aan zijn feesttafel te zien (geen nood, was een etentje enkel met zijn beide ouders en Ma zelf) maar ik kan ze dus niet meer vinden om ze hieronder te plaatsen... 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wel tof zo`n serie die je maakt, Succes met de computer.
Fijne dag.

Henriët zei

Wat leuk zo'n tafelversiering bij een verjaardagsetentje. Is dat traditie bij jullie?
Ziet er erg leuk uit. Ook de kaarten die je voor hem maakte zijn erg mooi.
Groetjes van Henriët