analytics

maandag 13 juli 2020

Gisela 70

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties op mijn boekjeskaart van vrijdag! Leuk om te lezen!!

Hadden jullie een fijn weekend?
Hier zijn de laatste inpak- en verhuiswerken achter de rug. Het was heftig maar de sloopwerken kunnen beginnen... Ze zijn eigenlijk al gestart...  Gisteren is mijn 10-deurenkast al verhuisd... We moesten ze nog leeg maken en daar kreeg ik hulp voor van dochters Laura en Caroline en nichtje Sarah met haar dochters Sofie en Julie... 't ging vooruit, amai! We kregen 's morgens het lumineuze idee dat die grote kast wel van pas zou komen in ons theater en na 1 telefoontje hadden we 's middags al hulp van Marc om ze mee te komen afbreken en verhuizen... En nu is er meteen al een heleboel werk achter de rug... wij blij!! Dochter Jolien is mijn oud fotomateriaal (verschillende toestellen, lenzen en toebehoren) komen checken en zij denkt dat ze met de verkoop ervan best nog wel wat geld kan incasseren... Benieuwd wat daar van komt...
's avonds is manlief dan al begonnen met de oude TL-lampen uit te breken... en subiet komt schoonzoon Djiby nog helpen met de rest van de sloop... zoon Yannick is ook thuis vandaag, dus het gaat wel vooruit gaan denk ik...

Vandaag krijgen jullie een verjaardagskaartje te zien... Gisela werd 71 en kreeg deze kaart van haar vriendin Monique.

Papier: Bazzil en Action
Cijfers: Crealies
Letters: Marianne Design


Ik ben blij dat Monique ook één van mijn vriendinnen is... Ze hebben een appartement aan zee en wij mogen er volgend weekend een paar dagen naartoe. Ik kijk er al naar uit... Eerst nog wat werken en dan lekker een paar dagen uitrusten!

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een werk hebben jullie verzet. Dat zal zeker heel mooi zijn als het klaar is. Prachtige fleurige kaart voor Gisela.
Liefs xx

GerJanne zei

Nou zeg, dat is gek. Ik heb een kaart gemaakt met 40 erop en het zou een tweelingkaart kunnen zijn! Leuk! Sterkte met de laatste dingen en dan heerlijk naar zee!

Ellen zei

Jullie hebben al veel gedaan, zeg! Heerlijk als het zo voorspoedig gaat én als je zoveel hulp hebt ;-) De kaart is leuk, vrolijk door het bloemetjes papier. Geniet aan zee!