analytics

dinsdag 13 november 2018

Steve & Wendy

Dag bloggers,

Ik maakte dit jaar al zo veel kaarten dat ik hopeloos achter loop met het tonene er van. Misschien moet ik toch maar eens op zaterdag en zondag gaan posten om wat bij te geraken...

Vandaag krijgen jullie nog eens een trouwkaartje te zien. Steve & Wendy hebben ja gezegd... En dat stond op hun kaart te lezen... Ik maakte het weer naar voorbeeld van hun trouwuitnodiging. Altijd fijn als je tussen je spullen toch weer het nodige materiaal kan vinden...

Papier: Bazzil
Letters: Crafters Companion
VW-busje: Marianne
Bloemetjes... Ik denk van Mermory Box, kreeg het malletje ooit kado zonder verpakking...



2 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh hier houd ik van! Lekker liften en namaken. Ik wil dan de gezichten van de ontvangers graag zien! Zoiets verwahchten ze vaak niet ...

Margo zei

Dat heb je echt weer superleuk gedaan !
Groetjes
Margo