analytics

vrijdag 16 november 2018

Open Ateljee dit weekendv- Joy

Dag bloggers,

En ik heb het weer gepresteerd... of net niet... Dat komt ervan als je 's morgens veel te vroeg wakker wordt en niet goed beseft welke dag het is... Ik ben gisteren wéér vergeten om een kerstkaart te posten... En dat is niet omdat ik er geen heb hoor!! Het is wat het is en we gaan gewoon verder... Ik heb nog steeds een grote achterstand met het plaatsen van kaarten, dus ook vandaag dan maar een kerstkaart om het goed te maken... en om ons 'Open Ateljee'-weekend aan te kondigen... Want morgen en overmorgen is het hier al een klein beetje kerstmis. En dat doen we niet om de Sint uit te dagen maar om tijdig onze bestellingen klaar te krijgen...
Iedereen welkom dus als je zin hebt in een gratis workshop of een boel gezelligheid... (als je mijn adres nog wil, dan stuur je me maar een mailtje via de knop bovenaan)

En omdat we iedereen alvast een hele warme en gezellige winter toewensen, krijgen jullie deze 'Joy'-kaart van ons vandaag...

Papier: Bazzil en Action
Schudgedeelte: Tonic studio's
Letters: Stampin Up


1 opmerking:

GerJanne zei

deze is erg leuk! Gaaf idee een schudgedeelte in de O!