analytics

woensdag 7 november 2018

Nog meer Vinz & Lex...

Dag bloggers,

Laura en ik mogen dan wel een weekje verlof hebben, we zijn hier heel druk aan het werk in mijn ateljee... En ondanks dat zitten we niet echt op tempo... De eerste dag zijn we volop met de olifanten bezig geweest, inpakken, sorteren, prijzen en zo meer... (wel met hulp van Martina en Sandrine)
Maar daarna was het moeilijk om op dreef te komen... Ondertussen zijn er al enkele series kaarten uit onze handen gekomen en daar zijn we heel tevreden over. We hebben enkel kaarten gemaakt die we graag zelf zouden ontvangen. Maar we geraken helemaal niet aan de aantallen van vorig jaar... Gisteren had ik een vergadering 's avonds, morgen een cursus en zaterdag een evenement op mijn werk waar ik naartoe moet... Kan niet echt van 's morgens tot 's avonds doorwerken... zonde... Maar ikben weer vroeg opgestaan en ik vlieg er meteen in. We zien wel hoe ver we komen...

Gisteren zagen jullie al kaartjes van Vinz & Lex en ook vandaag ééntje waarmee zij de verjaardag van hun mama aankondigden... (eigenlijk om haar te feliciteren want het kaartje stuurde hun nonkel Manuel in hun naam naar de jarige)
Omdat het bij hen steeds de opdracht is om kaartjes met foto's te maken, is het soms wel zoeken wat ik er weer mee zal doen, maar bij deze kwam deze tekst zo in mij op...

Ondertussen is de tweeling zelf verjaard en die kaartjes zien jullie later nog wel...

Papier: Bazzil
Tekstballonnen: Spellbinders
Letters: Memory Box


2 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat gaaf gedaan...leuk die twee op de foto, en die tekst grappig goed verzonnen!!

liefs Annemarie en Merit

Anneke zei

Ooh leuk zo een fotokaartjes maar altijd wel een uitdaging! Je maakte er een hele toffe kaart van
Groetjes