analytics

dinsdag 20 november 2018

felicitations pour votre mariage

Dag bloggers,

Wat een ochtend! Zowel ikzelf als Yannick hadden onze wekker niet gehoord... Maar ik ben zoonlief net naar de bushalte gaan brengen en alles komt goed. Nog snel even wat op mijn blog zetten en dan vertrekken...

Vandaag krijgen jullie een kaartje waar ik wel heel trots op ben. Schoonzoon ging deze zomer naar Senegal en een vriend van hem was daar net getrouwd. Of ik een kaartje kon maken... Dat wou ik wel maar een witte trouwjurk en een blank koppel is daar nu niet echt van tel... Dus even mijn inspiratie op het net gaan zoeken en toen kwam ik dit tegen... Kaartjes met Afrikaanse stofjes... En had ik nu geen mooie doekjes bij één van mijn Afrikaanse tafellakens? Er is er hiervoor dus ééntje moeten sneuvelen, maar dat mocht...

En het was een succesnummer! Schoonzoon enthousiast en vriend blij verrast!

Papier: Bazzil
Afbeelding: internet
Stof: Afrika
Letters: Memory Box
Pailletjes en steentjes uit voorraad



4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Prachtig gemaakt!
Fijne dag
Nancy

Jantine zei

Heel erg mooi, Nancy! Leuk, echt Afrikaans doet het aan.
En balen dat je je ochtend zo gehaast startte, doordat je de wekker niet had gehoord. Sterkte vandaag.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wow, een slecht begin van de dag, hopelijk wordt de rest beter... Je kaart is prachtig, supermooi met die Afrikaanse stof ! Groetjes, Enny

Sarah zei

Prachtig! Heel mooi!