analytics

vrijdag 2 november 2018

Olifanten!!! Me happy!!

Dag bloggers,

Wat is mijn weekje vakantie aangenaam gestart! Gisteren heb ik samen met Laura, Martina en Sandrine de olifantjes ingepakt. Alles wat tot nu toe binnen is, staat nu klaar voor de verkoop. De tussenstand staat ondertussen op 440 kaarten, 1 kastje en 4 gehaakte olifanten... Mooi toch?

We starten dan vandaag wel met onze kerstkaarten-marathon, maar ik wil jullie toch de olifantjes niet onthouden...
Vanaf morgen staan ALLE olifantenkaarten op onze pop-up-website: http://olifantenkaarten.weebly.com Ga gerust een keer een kijkje nemen!

Omdat ik me hier wel heel erg blij door voel, vandaag een Happy-kaartje!

Papier: Bazzil
Happy-snijmal: Taylored expressions
Stempel: Wild rose
ingekleurd met copics


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe! Tot maandag!!


4 opmerkingen:

Margo zei

Oh wat een schattige kaart Nancy en wat een gigantische berg kaarten heb je gemaakt en verzameld ! Dat is zo cool !
Groetjes
Margo

Nicole Parmentier zei

Wat een leukerd dit. Daar ga je vanzelf van glimlachen!! Bedankt voor uitleg over het Sportpaleis. Ik had er nog nooit van gehoord. (En ik maar denken dat jij zo sportief bezig was ha ha)

Enny zei

Weer een superleuke kaart Nancy, veel succes met de verkoop ! Groetjes, Enny

Sarah zei

Deze is super leuk!
Zoveel kaarten. wauw!