analytics

vrijdag 9 november 2018

groot worden mag...

Dag bloggers,

Dankjewel voor alle lieve wensen voor Eva. Vandaag is ze bij ons en straks is het haar verjaardagsfeest, maar daarover lezen jullie later nog wel...
Maar nu zit ik al vroeg in mijn ateljee omdat ik toch nog heel wat werk heb aan het grote kerstproject. Volgende week houden we onze 'open ateljee' en alles moet op tijd klaar geraken... Ben momenteel met een super leuk project bezig...

Maar eerst laat ik jullie nog een zomerfeest-kaartje zien. Zowel de besteller als ikzelf vonden de uitnodiging een beetje raar, dus wilden we met een positieve boodschap antwoorden...

Papier: Bazzil
Krijtbordje: Marianne Design
Letters: Memory Box
#: Die Namics
❤️: X-Cut



3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Super!
Fijne dag vandaag met Eva's feestje!
Nancy

Mariken zei

Hele gave kaart! Ook van mij proficiat met Eva! Wat is het een dotje! Fijne verjaardag vandaag bij jullie!

GerJanne zei

Heel leuk en mooi! Ben benieuwd naar je project!