analytics

vrijdag 23 november 2018

Charline en Chensy

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties op mijn kerstkaarten las ik gisteren. Ik probeer straks een kerstrondje te maken, maar nu moet ik me haasten. Ik ga vanmorgen even onthaasten, ontbijten met een nicht... En Eva gaat uiteraard ook mee!

Deze zomer trouwde Elise's vriendin Charline. Haar bruidstaart zagen jullie al. Hier de kaart die ik voor haar maakte naar voorbeeld van hun uitnodiging.

Daarachter staat de verrassing die Elise en ikzelf maakten met hun zoontje Louis. Hij kwam de avond voor het huwelijk bij ons logeren en Elise was de hele dag zijn privé-chauffeur. We 'stempelden zijn voetjes op een canvasje en maakten er een mama- en papa-voet van... Dat vond de 2-jarige uk super leuk... En hij is het dan ook tijdens de mis vooraan bij zijn mama en papa gaan afgeven, de deugniet...

Papier: Bazzil
Letters: Die Namics en Memory Box





4 opmerkingen:

Sarah zei

Oo.. dat hartje.. zo lief!
Je uitwerking van de trouwkaart is heel mooi! X

Nancy Soetaert zei

Leuke lift van de trouwkaart en dat hart met het voetjesbruidspaar is helemáál te gek!
Geniet van je weekend!
Nancy

Jantine zei

Geweldig, dat cadeautje met het voetjesbruidspaar. En de kaart is ook prachtig.
Groetjes
Jantine

martina's kaartjes zei

ziet er super ui t! leuk die voetjes, een fijne herinnering
grtjs,martina
x