analytics

woensdag 28 november 2018

Kleurenkaartenteam - schakel 11 - paars en oker

Dag bloggers,

Hier zijn we alweer, klaar voor een nieuwe ronde KKT! Bij paars kwam oker bij, volgens mij een gedurfde combo maar daar gaan we niet voor uit de weg hé? Ik moest nog een verjaardagskaart maken tegen vandaag, dus heb ik het maar ineens gecombineerd... 
Deze vertrekt vandaag per post naar Nicole maar zij heeft geen blog en kent mij niet op fb, dus kan ik ze wel tonen. 

Papier: Bazzil en Action
Fiets: Memory Box
Letters en tekst: Ali


En van de overschot maakte ik nog maar een paar olifantenkaartjes... 


Deze maand zijn we met 25... Ga je ook bij iedereen langs en laat je dan een reactie achter? Da's altijd heel fijn om te lezen!!


1.Mariken10.els van herck19.Femminde
2.Crea Nancy11.Marfien20.Marijke
3.Jantine12.! neke21.Martina's kaartjes
4.Sarah13.Ans S.22.Rosina
5.Nelleke14.Bep23.Larissa
6.Ger Janne15.Diny24.Nicole
7.Chantal16.Colien25.Rhode
8.Margreet17.Gerrie
9.Nancy-tisallemaalhandwerk

19 opmerkingen:

Mariken zei

Allebei geweldige kaarten, maar ohh, die olifantjes...zo leuk!
Gezellige dag!

Margreet zei

Gave kaartjes, Nancy....en de olifantjes mochten natuurlijk niet ontbreken..leuk gedaan!
xxx Margreet

Sarah zei

Wat een toffe HB! Leuke kaartjes en vooral die olifantjes op een rij. X

Jantine zei

Hele leuke kaarten in de gevraagde kleuren, Nancy. Zeer geslaagd.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wauw, heel toffe kaartjes Nancy, zeker die met de olifantjes ! Ook je vorige kaarten zijn mooi, super goed bezig ! Groetjes, Enny

Ans S. zei

Twee super leuke kaartjes heb je in de kleuren van het KKT gemaakt.

Groetjes Ans

Nicole Parmentier zei

He wat jammer, ik dacht even dat de eerste kaart voor mij was hi hi. Maar ja, ik ben dan ook helemaal niet jarig! De andere Nicole is er vast blij mee. Je kaartjes zijn helemaal leuk. En die gehaakte olifantjes die ik op je blog zag.... ah, zo lief!

gerrie zei

Hele leuke kaarten Nancy met die schattige olifantjes.
Groetjes, Gerrie.

Diny zei

Wat een prachtige kaartjes Nancy!
Groetjes Diny

Margo zei

Geweldige kaartjes Nancy !
Tof gedaan !
Groetjes
Margo

Marijke zei

Leuke kaartjes allebei en die olifantjes blijven ook leuk! Groetjes Marijke.

!neke zei

Hele leuke kaartjes Nancy !!!!!
Die olifantjes , top !

Rhodé zei

Inderdaad geen standaard combi, maar wel heel mooi. Ook jouw uitwerking is prachtig!

Creatiels zei

inderdaad geen gewone combi, maar je bent er wel in geslaagd met je kaartjes, knap resultaat.
groetjes
Els

Nelleke zei

Mooi om ee; persoonlijke kaart te maken. En het is een leukerd geworden. Groetjes, Nelleke

Marfien zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi papier is dit, vond deze kleuren wel een mooie combinatie

GerJanne zei

Gaaf zeg en mooi met die achtergrond!!

Nancy Soetaert zei

Toffe kaarten, moet ook nog tijd vinden om iedereen van het KKT te bezoeken...
Het is me niet gelukt voor de olifantenkaartjes, sorry. Er gaat veel tijd zitten in die maanden gastdesigner bij Bugaboo...
Groetjes
Nancy

Femminde zei

Sorry het lukte mij niet eerder om bij je langs te komen.
Wat een mooie kaarten zijn het geworden. Ik ben helemaal fan van die met de olifantjes
Fijne week!!
Groeten van Femminde