analytics

vrijdag 30 november 2018

Get well!

Dag bloggers,

Dank voor jullie fijne reacties op mijn sneeuwkaart gisteren. Nu dacht ik er nog aan om ze op de challenge te zetten en dat bericht staat nog niet open. Nu maar hopen dat ik het verder niet vergeet, dit weekend, want vanaf straks ben ik weer niet veel thius...

Vandaag krijgen jullie een serie beterschapskaartjes. Ik moet die regelmatig maken voor op het werk en ook daarbuiten. Deze zomer vond ik een geweldige serie houten vissen bij een groothandel. Later vond ik de kleinere versie ook bij Action maar de grote vond ik wel mooier. Ik maakte er ook meteen een hele serie mee... En ze zijn al allemaal de deur uit!

Papier: Bazzil
Tekst: Die Version
Snijmallen kadertjes: Die Namics
Houten zeediertjes: groothandel








2 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een reeks mooie kaartjes, dat schiet lekker op zo!
Fijne dag!

Nancy Soetaert zei

mooie reeks kaarten!