analytics

vrijdag 19 oktober 2018

Olifanten!! Van harte gefeliciteerd

Dag bloggers,

Het is bijna zo ver... en wat heb ik nog zo veel werk!!
Volgend weekend is het het grote olifantenweekend... De bedoeling is om zo veel mogelijk olifantenkaarten te maken op enkele dagen tijd!

Meer info van deze actie vinden jullie op het bericht hierboven of op http://olifantenkaarten.weebly.com

Er is nog plaats voor de workshops, dus inschrijven kan nog steeds!! Je vind ze allemaal terug via de link op de site...
En jullie mogen als jullie willen ook van thuis uit nog kaartjes opsturen. Mijn adres vind je op bovenstaande site of je stuurt me gewoon een mailtje via de knop hier rechts boven. Dan mail ik je terug...

Dus kon het ook niet anders dat ik ook vandaag nog een olifantenkaart zou laten zien... Ook vandaag is het meteen een setje geworden.
Zij die mij kennen, weten dat ik van fluo hou, dus ook op kaartjes... En daar leenden zich deze olifantjes prima voor!!

Het verschil zit 'm in de details... kijk maar goed!!

Papier: Bazzil
Olifant stempel en snijmal: Lawn Fawn
Tekst: Stamps
Snijmal Wimpel: Spellbinders
Snijmal cirkel: Die Namics
Pailetten en parels uit voorraad





Maar dit weekend is het eerst nog opendeurweekend bij 'in 't Woefke' en ook daar kan je me terugvinden. Je kan er aanschuiven voor een leuke make&take... Dus, tot dan!

En volgende week vrijdag geef ik ook daar een olifantenworkshop. Vrijdag van 13.30 tot 16u kan je er deze 3 kaarten komen maken.Je maakt elke kaart in 2-voud, ééntje voor jezelf en één voor de actie... Leuk toch?


 Inschrijven kan nog bij Inge van 'in 't Woefke' of dit weekend op de opendeurdag...

2 opmerkingen:

Rosina zei

Weer 3 super schattige olifantenkaartjes heb je gemaakt Nancy...en weer van die prachtige shakermodelletjes...

groetjes Rosina

Enny zei

Oh, dat zijn ook weer super-toffe en lieve olifant-kaartjes Nancy, prachtig gedaan ! Groetjes, Enny