analytics

donderdag 4 oktober 2018

52 weeks to Christmas - Beleve in magic

Dag bloggers,

Beetje later dan anders, nee, wat zeg ik? Véél later dan anders ben ik hier met mijn blogbericht... Toen ik net opstond, durfde ik nog niets te posten. Het was op dat moment ook véél te vroeg, ik kon zelfs mijn kerstkaart nog niet op de blog van 52 weeks zetten...
Ondertussen zijn we al uren verder, is mijn strijk gedaan en heb ik 2 weken feuilletons ingehaald... Ik combineer die 2 heel graag, dan gaat het strijken veel sneller vooruit...
En omdat er werkmannen in huis zijn vandaag, heb ik een dagje verlof en start mijn weekend ook lekker een dag eerder... Dus heb ik een echt 'lang weekend'...

Vorige week mocht ik gastdesigner zijn, dus heb ik niet meegedaan aan de uitdaging. Mijn kaartje van vandaag is niet echt volgens de sketch gemaakt, maar toeval wil dat het er toch wel wat op lijkt... Daarom dat deze er vandaag op mag...

Papier: Bazzil
Embossingmal ijskristallen: merk onbekend
Achtergrondstempel hout: Impression Obsession
Tekststempel: merk onbekend
Snijmal wimpel: Gummiapan
Rendier, belletje, touwtje en ijskristal uit voorraad


Geniet van het zonnetje vandaag!
Tot morgen voor de afsluit van alweer een groot project...

10 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

prachtige kaart Nancy.

gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en merit DT52WTC

gerrie zei

Erg leuke kerstkaart met deze kleuren en die geëmboste achtergrond Nancy. Lekker strak.
Groetjes, Gerrie.

Diny zei

Wat een leuk kerstkaartje Nancy!
Groetjes Diny

karin zei

Heel mooi kerstkaartje Nancy.
Groetjes ,
Karin

Enny zei

Een heel mooie kaart Nancy, prachtige achtergrond en heel mooi rendier ! Groetjes, Enny

Nancy Soetaert zei

tof kaartje Nancy!
Ik kijk ook altijd tv terwijl ik aan het strijken ben...
groetjes
Nancy DT52WTC

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Nancy! Ik heb even wat gemist en ik ben bang dat het nu niets wordt met de olifantenkaartjes...je weet wel waarom

Jantine zei

Beetje latere reactie, ik had je leuke kaartje gisteren al gezien, maar kan niet vanaf elke computer op je blog reageren... heel leuk gedaan met dat rendier!
Groetjes
Jantine

!neke zei

Heel mooi !!!!!
Leuk met dat rendier erop !

groeten Ineke
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

leuk kaartje is het geworden, mooi gedaan
blij dat je er deze week (weer) bij bent,
fijn weekend,
grtjs,martina DT 52 WTC
x