analytics

dinsdag 23 oktober 2018

olifanten op stap

Dag bloggers,

Wat een ochtend. Ik was al even bezig en wou net aan mijn blogbericht beginnen toen Yannick belde. De bus was hem net voor en er stond niemand aan de halte om ze te doen stoppen... Of ik hem even naar de tram kon brengen... Dus snel de auto in en over-en-weer gereden... En nu dus geen tijd meer over. Snel een berichtje en terug de auto in... Gelukkig moet ik niet lang nadenken over de kaart die ik vandaag post...

Ja, jullie kunnen er niet onderuit, deze week enkel maar olifanten op het menu... Dit vrolijke stel gaat op stap...

Papier: Bazzil
Olifanten, gras en hekje: Lawn Fawn


5 opmerkingen:

Mariken zei

Enig kaartje! Leuk zijn en blijven deze stempels van Lawn Fawn!

Enny zei

Oh, ik heb medelijden met jou, wat een drukte toch altijd ! Laat de olifant-kaartjes maar komen,we krijgen er niet genoeg van ! :) Groetjes, Enny

Lia zei

Wat een schattige kaart is dit weer!
Lia xx

Ellen zei

Lief kaartje!

Diny zei

Lief kaartje Nancy!
Groetjes Diny