analytics

vrijdag 12 oktober 2018

Katrien en Christophe

Dag bloggers,

Soms ben je zo vroeg wakker, dat je niet echt beseft welke dag het is. Dat overkwam mij gisteren dus... Ik was om half 4 wakker, schoot ineens in paniek omdat ik aan iets dacht en was meteen mijn bed uit... 
En ja, dan begon ik aan mijn blogbericht met het gedacht dat het woensdag was en zo komt het dat ik helemaal vergeten ben om gisteren een kerstkaart te posten... Hoe dom kan je zijn... of in dit geval: hoe niet-uitgeslapen... 

Vandaag is het vrijdag, dat weet ik wel... Toen ik gisterenavond vrij laat thuis kwam, hoorde ik van boven mijn zoon roepen: "Moeder, doe de deur op slot hé!"... Oei? Ja, want de politie was komen aanbellen met de boodschap dat ze bij 2 van onze directe buren hadden ingebroken... En dat om 8u 's avpnds al... Dus ja, nu we dan een nieuwe voordeur hebben (gelukkig!) moeten we ook maar eens leren om ze vanaf nu elke nacht op nachtslot te draaien... Bij deze zijn jullie dus gewaarschuwd! ;o)

En omdat bet vrijdag is, wordt het weer een leuke dag. Eva slaapt nog goed, maar straks ga ik met haar en vriendin Ils op stap... We gaan gezellig een dagje shoppen... en genieten van de laatste warme herfstdag!

Nu eerst nog een paar kaartjes maken want vanavond staat er een babybezoek op het programma... 

En jullie krijgen een trouwkaart te zien. Deze werd telefonisch besteld en dan lukt het al eens niet zo goed met de kleuren... Ik kreeg 's morgens een telefoontje of ik tegen 's avonds nog een kaart kon maken. Een foto van de uitnodiging werd doorgestuurd en de letters waren blauw (zei de beller)... Ja.. zal wel. Toen ik na de middag de kaart zag om samen te fotograferen, waren de letters bruin... 
Maar de besteller was tevreden... En zo hoort het ook... Zorgen dat de klanten steeds blij naar huis gaan met hun kaart... 

Papier: Bazzil
Letters: Crafters Companion
Bloemen en vlinders: Memory Box



Mijn blogbericht is al vrij lang maar ik wil nog even het volgende kwijt:
Volgend weekend is het opendeurweekend bij 'in 't Woefke' en ik ben er zaterdag en zondag. Jullie kunnen er een 'make & take' komen volgen en ik zou het fijn vinden om veel bekenden te zien! Dus bij deze: allemaal welkom!

Je kan er dan ook meteen de olifantenkaarten zien van de workshop die de week daarna doorgaat. 
Deze week is ook de olifantenwebsite gelanceerd. Als je het niet zag in het bericht bovenaan, geef ik hem hier nog een keer mee:
http://olifantenkaarten.weebly.com

Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot maandag voor taart met een kaart!

1 opmerking:

Enny zei

Wauw Nancy, ik hoop dat je in het weekend eens wat kan uitrusten, want je hebt het blijkbaar nodig, zo'n drukke tijd, dat je niet meer weet wat dag het is ! Je kaart is heel mooi ! Tot ziens volgende week ! Enny