analytics

maandag 8 oktober 2018

Een kaart en een taart 216 - oma 80!

Dag bloggers,

Eergisteren werd mijn mama 80 jaar en dat werd gevierd! Elise maakte voor haar deze taart en natuurlijk maakte ik er een passende kaart bij...

Papier: Bazzil
Embossingfolder achtergrond: Alexandra Renke
Bloemen: Pons EK en andere pons




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

En, eerlijk? Ze ziet er toch echt geen 80 uit hé? Mijn eeuwig-jonge-mama...
Willen jullie haar nog feliciteren, laat dan maar een reactie achter op dit bericht!


5 opmerkingen:

Sarah zei

Super Proficiat! Wat een knappe dame!
Ik hou je blog in het oog voor meer info over het olifanten-kaarten-maak-weekend, want dat lijkt me leuk en ik hoop me dat weekend vrij te kunnen maken. Ik heb er zelf al 6 klaar liggen. Mijn streefdoel is 10, maar ik zie wel of ik dat haal, 6 is ook al een goede bijdrage. X

Diny zei

Wow.....van harte gefeliciteerd met je jarige moeder Nancy.....wat een mooie foto!
Prachtige taart en kaart!
Groetjes Diny

Enny zei

Een dikke proficiat voor deze kranige dame ! En wat een mooie taart en kaart, prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Van hadte gefeliciteerd met je mama, Nancy! Jullie lijken op elkaar!
Wat bijzonder dat je dit zo samen mag vieren.
Weer een prachtige taart en kaart voor de gelegenheid!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Gefeliciteerd met je jarige moeder! Leuk dat jullie samen op de foto staan. En wat een prachtige kaart en taart hebben jullie voor haar gemaakt! Zo mooi met al die kleine bloemetjes. Het heeft wat teers en liefs. Prachtig.