analytics

dinsdag 30 oktober 2018

kleinkind op komst

Dag bloggers,

Zullen we maar een keer iets anders posten nu? Niet dat ik geen olifanten meer in de aanbieding heb hoor, maar die kunnen jullie allemaal bekijken op: http://olifantenkaarten.weebly.com
Als alles goed gaat, staan ze er zaterdag allemaal op... Ook de kaarten die niet door mezelf gemaakt zijn...

Vriendin Vera vroeg om voor vriendin Fabienne een kaartje te maken omdat er daar een kleinkind op komst is... En aan zo'n vraag kan ik niet weerstaan hé? Ik had al een hele tijd een lief stempeltje dat ik nog nooit gebruikte... Dus hoog tijd om het uit de kast te halen. Wat bleek nu? Het koppel zit... en er stond niets onder. Dus even gezocht naar een bankje en het er achter/onder gestempeld. En zo was het plaatje compleet...

Besteller tevreden en naar verluidt de ontvanger ook... En daar doen we het voor hé?

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Stempel: Yvonne Creations
Ingekleurd met Copics
Snijmal vierkant: Crealies
Letters: Memory Box
Lintje uit voorrad



4 opmerkingen:

Jantine zei

Heel leuk vrolijk kaartje voor de aanstaande grootouders!
En al die olifanten van de laatste tijd, ze zijn geweldig!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Oh, dat is prachtig gedaan, je zou zeggen dat het 1 stempel is ! Heel mooie kaart ! Groetjes, Enny

Margo zei

Wat een snoezig kaartje !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Wat ontzettend leuk! Ik heb deze als digi met bankje...apart, hè?