analytics

woensdag 24 oktober 2018

Happy Birthday

Dag bloggers,

En de olifantenfamilie blijft groeien... Dit weekend toen ik bij 'in 't Woefke' de make&take's aan 't geven was, zijn Inge en Martina op het idee gekomen om in de winkel alle olifantjes te zoeken en samen in een mandje te leggen. Gewoon omdat er verschillende klanten vroegen of er nog olifantjes te koop waren... Wel, we zijn er van geschrokken hoeveel verschillende olifantenstempels en -stansen er nog waren... En vooral hoeveel er waren die we 'nog niet' in ons bezit hadden... Eerlijk, ik heb er nog 3 mee naar huis genomen, 2 stempels van Stamping Bella en Wild Rose en 1 schattig stansje van Impression Obsession... Daar moest ik echt nog iets mee doen! Ondertussen vielen hier nog enkele online-stansjes binnen... En als die allemaal verwerkt zijn, stop ik er écht mee... Dan is het aan mijn workshoppers en misschien nog aan jullie want er zijn uiteraard nog steeds extra kaartjes welkom! Mail me maar via de knop rechts bovenaan als je mijn adres wil hebben...

En tussen alle olifantjes heb ik ook nog een echte mannenkaart gemaakt. Deze is in kraft en zwart... Vond hem wel stoer...

Papier: Bazzil
Stempels: Hero Arts
Stansen: Die Namics en Die Versions




1 opmerking:

Enny zei

Een heel toffe mannenkaart Nancy, ja met de olifantjes kan je alle kanten op hé ! Op Pinterest heb ik ook nog veel mooie olifant-stempels en stansen gezien, en we blijven nog bezig. Misschien kan je bij gelegenheid eens doorgeven, hoeveel je er in totaal al hebt ? Ben benieuwd. Groetjes, Enny