analytics

donderdag 12 januari 2017

Sneeuwmannen + oproep jeans

Dag bloggers,

Weet je, ik heb nog een heel pak winterkaarten liggen, jullie krijgen  vandaag nog een setje van 3, anders krijg ik ze toch niet allemaal getoond.
Hier zijn de olijke sneeuwmannen van Marianne weer... Ze zijn toch echt wel schattig hé?

Papier: Bazzil en Best Creation
Sneeuwmannen: Marianne Design
Teksten: Crealies
Stickles




Over de jeans: Het moeten er echt wel blauwe zijn... Morgen begin ik ze met Laura los te tornen... We hebben er al een heleboel, maar kunnen er nog steeds gebruiken.
Afgeven kan bij 'in 't Woefke' - Deurne - Antwerpen...
Als je er wil opsturen, ik heb nu nog voornamelijk de boorden nodig, de ceintuurs... Moesten we er na morgen echt nog te kort hebben en je zou dat zien zitten, mogen enkel de boorden onze richting uit komen... Ik vergoed dan uiteraard de verzendingskosten... Maar wacht nog even met snijden tot we ze geteld hebben...
Je kan me altijd mailen op info@nancys.be

En voor het resultaat zullen jullie nog even geduld moeten hebben tot maart...
Maar geloof me, het zal het wachten waard zijn... (hoop ik althans!)

9 opmerkingen:

Eveline zei

Wat een super leuke kaarten. Ik ben dol op sneeuwmannen. Ik ben hier ook altijd op zoek.
Ik ben benieuwd wat je met de jeans gaat maken.

Anoniem zei

Enig die sneeuwpopjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Erica ♥ zei


Wat een te gekke kaarten,
heel mooi zeg ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Nancy Soetaert zei

Heel leuke sneeuwmankaarten!
ben curieus wat je met die jeans zal 'fabriceren '...
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Ik stond heel wat achter met reageren op je blog, maar dat heb ik weer goed gemaakt. Deze kaarten zijn weer mooi!
Benieuwd wat het jeans project gaat zijn!

Trijntje zei

Wat een leuke kaarten! GroetenTrijntje

Larissa zei

De sneeuwpoppen zijn zo leuk he.
Je hebt er weer leuke kaartjes mee gemaakt.

Ellen zei

Superleuk deze kaartjes met sneeuwpop. Vind je sneeuw ook zo mooi. Fijne avond nog!

Diny zei

Prachtige sneeuwkaartjes Nancy!
Groetjes Diny